ترندهای روز

انصارالله با انتشار این تصاویر عربستان را تهدید کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

پس از هشدار عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن و اعلام قوانین بندر به بندر و فرودگاه به فرودگاه به عربستان در صورت ادامه محاصره یمن، رسانه های وابسته به انصارالله در یمن عکس‌های هوایی و مختصات مهم‌ترین و برجسته‌ترین فرودگاه‌ها و بنادر عربستان سعودی را با عنوان «پس تلاش کن» منتشر کرد.

به گزارش العربی الجدید، این تصاویر هوایی شامل عکس هایی از فرودگاه بین المللی ملک خالد در ریاض، فرودگاه ملک عبدالعزیز در جده، فرودگاه ملک فهد در دمام، بندر راس تنوره، بندر جیزان، بندر جده و بندر ملک عبدالله در کینگ است. شهرک اقتصادی عبدالله

انصارالله با انتشار این تصاویر عربستان را تهدید کرد

انتشار این تصاویر همزمان با اظهارات عبدالملک الحوثی انجام شده است.

رهبر انصارالله یمن شامگاه یکشنبه خطاب به دولت سعودی تاکید کرد: آمریکایی ها تلاش می کنند شما را درگیر کنند و اگر می خواهید امتحان کنید. اگر برای خود خیر و ثبات برای کشور و اقتصاد خود می خواهید، دست از توطئه های خود علیه کشور ما بردارید. تشدید حملات علیه یمن غیرقابل قبول است.

انصارالله با انتشار این تصاویر عربستان را تهدید کرد

وی خاطرنشان کرد: اعمال فشار برای انتقال بانک ها از صنعا اقدام احمقانه ای است و هیچکس در دنیا چنین فکری نمی کند، اما دولت سعودی برای خدمت به رژیم صهیونیستی و اطاعت از آمریکا و یمن نیز این اقدام را انجام داد. از طریق میانجی ها به عربستان سعودی هشدار داد. این امر دلسرد شده است اما هنوز از آن طفره رفته است.

انصارالله با انتشار این تصاویر عربستان را تهدید کرد

آمریکا قصد دارد عربستان سعودی را وارد یک جنگ همه جانبه کند و در واقع وضعیت این کشور و یمن را به دوران اوج جنگ بین دو طرف برگرداند، اما یمن هرگز در مقابل اقدامات احمقانه آنها ساکت نخواهد ماند. گرسنگی و فروپاشی اقتصادی یمن را تماشا نخواهد کرد و حمایت مستقیم آن از مقاومت فلسطین مانع از پاسخگویی آنها به این اقدامات نمی شود. هر کسی که فکر می کند می تواند مردم یمن را با گرسنگی، بیماری و محاصره بکشد، اشتباه می کند. عربستان سعودی باید بداند که جایز نیست در مقابل اقدامات احمقانه خود سکوت کند و جلوی این اشتباه را بگیرد. یمن با بانک علیه بانک، فرودگاه ریاض با فرودگاه صنعا و بنادر با بنادر مبارزه خواهد کرد.

الحوثی با بیان اینکه رسانه های سعودی کاملا در خدمت رژیم صهیونیستی هستند، تاکید کرد: اگر دولت سعودی به این باور رسیده است که در کنار آمریکا از یهودیان حمایت مالی و رسانه ای خواهد کرد، باید خطرات خطرناک را نیز بپذیرد. عواقب. مشارکت عربستان سعودی با آمریکا و رژیم صهیونیستی، منافع ریاض، امنیت و نفت آن را به خطر می اندازد.

انصارالله با انتشار این تصاویر عربستان را تهدید کرد

وی تهدید کرد: وقتی ما را مجبور به افق میهن هایی کنید که هیچ راه فراری از آن نداریم، با اطمینان کامل وارد عمل می شویم زیرا در حال حاضر هم در جنگ و هم در محاصره هستیم.

الحوثی همچنین تصریح کرد: یمن به عربستان پیشنهاد داد در ازای اسرای جنبش حماس خلبانان خود را آزاد کند اما به دلیل دشمن صهیونیستی این پیشنهاد را نپذیرفت.

انصارالله با انتشار این تصاویر عربستان را تهدید کرد

از سوی دیگر «محمد العطافی» وزیر دفاع یمن در پیامی به عبدالملک الحوثی گفت: مشتاقیم دستورات شما وارد جنگی سرنوشت ساز شود که دشمنان را پشیمان کند. از دست دادن فرصت های صلح.” تشکیلات نظامی یمن دارای قابلیت هایی است که می توان از آنها برای هدف قرار دادن دشمنان استفاده کرد. نیروهای مسلح برای انجام کلیه مأموریت های دفاع از دین و حاکمیت و مسائل ملت ما به ویژه مسئله فلسطین در آمادگی کامل هستند. اگر دشمنان به حماقت خود ادامه دهند، نیروهای مسلح یمن آتش جنگ را به سوی آنها خواهند فرستاد.

انصارالله با انتشار این تصاویر عربستان را تهدید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا