اخبار اقتصاد ایران

انعقاد تفاهنامه همکاری سام با کمپانی “هایسنس” :: افق میهن

مدیرعامل سام الکترونیک در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات جدید برند سام از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت هایسنس خبر داد.

به گزارش افق میهن؛ سید علیرضا موسوی ماجد، مدیرعامل سام الکترونیک در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات جدید برند سام گفت: به جرات می توان گفت که هیچ یک از شرکت های تولید داخل به اندازه سرمایه گذاری های سام الکترونیک نیستند.

وی با بیان اینکه سامسونگ تاکنون همکاری خوبی با ما داشته است، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل دروغگویی برخی رسانه ها و رقبا در سال ۱۴۰۰ ظلم بزرگی در حق صنعت لوازم خانگی صورت گرفت.

موسوی ماجد با تاکید بر عمر بومی سازی سام الکترونیک تصریح کرد: بر اساس مستندات موجود حدود ۳۰۰۰ قالب در مجموعه سام الکترونیک وجود دارد که نشان دهنده عمر بومی سازی این برند است که نسبت به سایر برندهای ایرانی بیشتر است.

دلیل خروج سامسونگ از بازار ایران چه بود؟

مدیرعامل سام الکترونیک با یادآوری اینکه از سال ۱۳۷۶ وارداتی در زمینه لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی در کشور صورت نگرفته است، گفت: گروه سامسونگ قطعات مورد نیاز ما را تا سال ۱۳۹۶ در اختیار ما قرار داد، اما به دلیل دروغ پردازی عده ای. رسانه ها و رقبا او مجبور شد بازار ایران را ترک کند.

وی افزود: در حال حاضر سامسونگ بزرگترین برند لوازم خانگی در آمریکا را دارد اما تنها دو تا سه درصد بازار سامسونگ در ایران فعال است.

موسوی ماجد تصریح کرد: ما همزمان به سمت سامسونگ حرکت کرده ایم و با استفاده از تمامی فرمت ها و تجهیزات این شرکت توانسته ایم محصولات خوبی را عرضه کنیم.

محصولات جدید سام در راه بازار

مدیرعامل سام الکترونیک در پایان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت هایسنس خبر داد و گفت: با شرکت هایسنس قرارداد بسته ایم و امیدواریم بتوانیم همکاری گسترده ای با این مجموعه توانمند داشته باشیم و در حال حاضر مشغول خرید یخچال هایسنس هستیم. و تولید خود را با قطعات مورد نیاز شروع کنیم. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا