اخبار بورس

انعقاد قرارداد سه جانبه “بپویا” برای رفع بخشی از ناترازی انرژی/ توسعه صادرات در دستور کار پویا نیرو

مدیرعامل بنیاد دانش پویا نیرو گفت:

مدیرعامل بنیاد دانش پویا نیرو گفت: دو طرح توسعه داریم. این یک پروژه منطقه دکل است که در سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد. حوزه دیگری که می خواهیم توسعه دهیم صادرات است.

شهریار پرویزی، مدیرعامل بنیاد دانش پویا نیرو در گفتگو با افق میهنوی درباره این شرکت گفت: این شرکت در سال ۱۴۰۰ با ادغام چهار شرکت تاسیس شد و به مرور زمان توانستیم به این هدف برسیم.

وی در خصوص معافیت مالی گفت: در خصوص معافیت مالیاتی باید بگوییم که هزینه شرکت های دانش بنیان برای واحد تحقیق و توسعه از پرداخت مالیات معاف است. کالاهای دانش بنیان درجه یک معاف از مالیات هستند.

پرویزی در خصوص برنامه های توسعه شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: در دفترچه اعلام کردیم که دو طرح توسعه داریم. این یک پروژه منطقه دکل است که در سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد. حوزه دیگری که می خواهیم توسعه دهیم صادرات است.

وی درباره مصرف انرژی توضیح داد: یکی دو سالی است که در معاونت فناوری ریاست جمهوری بحث مصرف انرژی را مطرح کرده ایم. توافق سه جانبه ای بین دولت که توسط وزارت نیرو، معاونت فناوری ریاست جمهوری و شرکت دانش بنیان پویا نیرو اجرا می شود، منعقد می شود که بخشی از عدم تعادل انرژی را برطرف می کند.

مدیرعامل بنیاد دانش پویا نیرو در پایان گفت: از روزی که بنیاد دانش پویا نیرو به سهامی عام تبدیل شد، تفکر ما نسبت به شفافیت تغییر کرد. از همه اقوامم خواستم در جای دیگری کار کنند. تمام ورودی و خروجی منابع نقدینگی را به بانک منتقل کرده ایم تا همه مسائل شفاف شود. از طرف دیگر، از نیروهای بسیار کارآمد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا