ترندهای روز

انهدام باند بزرگ گروگان‌گیری و کلاهبرداری در تهران و قم

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

سرهنگ سعید راستی گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ و استان قم فعالیت یک باند هرمی گروگان گیری شناسایی شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه ماموران نشان داد که ۷ نفر از اعضای اصلی این باند با همدستی افراد دیگر آگهی های استخدامی با حقوق بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان را در سایت های اینترنتی منتشر کرده و افراد را به پارک های مختلف تهران دعوت می کنند. مصاحبه های اولیه

این مقام انتظامی تصریح کرد: افراد پس از حضور در پارک های مورد نظر توسط متهمان به دفاتر مختلف منتقل و مبالغ هنگفتی از آنها جمع آوری شد اما زمانی که مالباختگان قصد خروج از این جریان را داشتند به گروگان گرفته شدند و متهمان خواستار آزادی آنها شد. پول درآوردند.

وی با اشاره به اینکه در بین مالباختگان اتباع افغانستانی نیز وجود دارد، گفت: ماموران پلیس امنیت با کسب این اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهمان رفته و آنها را دستگیر کردند.

وی همچنین افزود: مالباختگان از سراسر استان های ایران بودند که متهمان در تحقیقات اولیه صراحتا به جرم خود اعتراف کردند. از مالباختگان بین ۳۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان وصول شده است.

معاون پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار ماموران پلیس امنیت قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا