فناوری

انهدام مقر جاسوسی موساد و تروریست‌ها در سوریه با ۲۴ فروند موشک

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه در اطلاعیه شماره ۴ خود جزئیات دیگری از عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست ها را منتشر کرد. در برخی مناطق سوریه

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی به فضل الهی و با یاری روح شهدای گرانقدر و مظلوم جنایات تروریستی اخیر در میهن اسلامی بویژه در کرمان، دیار کریمان و زادگاه شهدا. قدس سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی به همراه اشراف اطلاعاتی همه جانبه سازمان اطلاعات سپاه در مراکز جاسوسی دشمن و تحرکات و محل سکونت و تجمع تروریست های جنایتکار، کودکان مؤمنایران عزیز انقلابی و غیور در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیمه شب گذشته (سه شنبه) عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با تروریست ها اقدامات در کشور به ویژه گروه تروریستی داعش کاملا موفقیت آمیز بود. سرگرم کننده بود. انجام دادند.

در این عملیات اهداف با ۲۴ نوع موشک بالستیک به شرح زیر مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند.

۱/ تعداد ۴ موشک خیبرشکان از خوزستان تا مقر گروه تکفیری داعش در منطقه ادلب سوریه

۲/ تعداد ۴ فروند موشک از غرب و ۷ فروند موشک دیگر از شمال غرب کشور به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق.

۳/ تعداد ۹ فروند موشک به مواضع سایر گروه های تروریستی در سایر مناطق سرزمین های اشغالی سوریه.

بار دیگر به ملت توانا و سرافراز ایران اسلامی اطمینان می دهیم که عملیات تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا انتقام آخرین قطرات خون شهدای میهن عزیزمان ادامه خواهد داشت.

و با پیروزی مگر اینکه من خدا هستم العزیز الحکیم »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا