اخبار اقتصاد ایران

انواع استند های دیجیتال+ کاربرد های آن

استند تبلیغاتی دیجیتال یک کیوسک لمسی برای تبلیغات است که از یک نمایشگر در اندازه های مختلف که بر روی پایه نصب شده است تشکیل شده است.

پایه دیجیتال یک نمایشگر LCD دی که می تواند برای نمایش تبلیغات، محتوای تبلیغاتی یا سایر انواع محتوای چند رسانه ای استفاده شود. این نمایشگرها معمولاً در فضاهای عمومی مانند مراکز خرید، رستوران ها، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار مورد استفاده قرار می گیرند و می توان از آنها برای جلب توجه رهگذران استفاده کرد. اینگونه صفحه نمایش ها در اندازه های مختلف از صفحه نمایش های کوچک و قابل حمل گرفته تا صفحه نمایش های بزرگ ۶۰ اینچی طراحی می شوند. می توان از آنها برای نمایش طیف وسیعی از محتوا، از جمله تصاویر، ویدئوها و محتوای تعاملی استفاده کرد. دو نوع استند دیجیتال وجود دارد: استند دیجیتال تبلیغاتی و استند دیجیتال لمسی.

غرفه دیجیتال تبلیغاتی

نوعی استند دیجیتال تبلیغاتی کیوسک لمسی برای تبلیغات است که شامل یک صفحه نمایش در اندازه های مختلف است که بر روی پایه نصب شده است و از طریق آن می توان پیام های تبلیغاتی و برند شما را در معرض دید قرار داد. به طور کلی از استندهای تبلیغاتی دیجیتال بیشتر برای تبلیغات محصول یا برند به عنوان رسانه در حوزه تبلیغات استفاده می شود. با توجه به نوع کاربرد، این محصول برای پردازش اطلاعات نیازی به داشتن منابع سیستمی ندارد.

غرفه دیجیتال تبلیغاتی

پایه دیجیتال لمسی

پایه لمسی این یک نوع نمایشگر هوشمند است که به مخاطب اجازه می دهد با استفاده از صفحه نمایش لمسی با محتوای دیجیتال تعامل داشته باشد. از استند دیجیتال لمسی می توان در مراکز تجاری، فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها، بانک ها، فرودگاه ها، سینماها و سایر اماکن عمومی برای ارائه خدمات، تبلیغات و سرگرمی به مخاطبان استفاده کرد. در این نوع استندها از صفحه نمایش لمسی فول اچ دی یا ۴K در سایزهای ۳۲/۴۲/۴۹ اینچ با روشنایی و کنتراست بالا استفاده می شود همچنین این استندها می توانند به سایر لوازم جانبی خدماتی مانند چاپگر بلیط و کارت مغناطیسی مجهز شوند. خواننده ها و غیره برای کاربردهای همه جانبه.

پایه هوشمند را لمس کنید

تفاوت بین استند دیجیتال تبلیغاتی و استند دیجیتال لمسی

استند دیجیتال لمسی و استند دیجیتال تبلیغاتی ممکن است شبیه به یکدیگر باشند، اما تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در این قسمت سعی می کنیم تفاوت هر یک از این پایه ها را بررسی کنیم.

تفاوت اصلی این دستگاه ها در کارایی آنهاست به طوری که استندهای تبلیغاتی دیجیتال فقط برای نمایش تبلیغات و اطلاعات ساخته می شوند و فقط می توان از آنها به عنوان استند نمایشگر استفاده کرد و صفحه نمایش آن غیر نمایشگر است. لمسی است. اما استند دیجیتال لمسی علاوه بر جنبه تبلیغاتی در بسیاری از زمینه ها کاربرد دارد و صفحه نمایش آن لمسی است.

صفحه نمایش: استند دیجیتال تبلیغاتی دارای صفحه نمایش غیر لمسی است اما در استندهای لمسی از صفحه نمایش لمسی استفاده می شود.

سخت افزار: در استندهای تبلیغاتی از آنجایی که وظیفه آن فقط نمایش اطلاعات است از سخت افزار قدرتمند استفاده نمی کند اما در استندهای لمسی به دلیل کارایی بیشتر در زمینه های مختلف از سخت افزار قوی تری در ساخت آنها استفاده می شود.

سیستم عامل : سیستم عامل مورد استفاده در هر یک از این استندها یکسان است. به طور کلی تمامی غرفه ها دارای سیستم عامل اندروید یا ویندوز هستند.

کاربرد : همانطور که گفته شد، استندهای تبلیغاتی دیجیتال فقط برای نمایش اطلاعات استفاده می شوند، اما استندهای دیجیتال لمسی کارایی زیادی دارند که در ادامه به معرفی چند نمونه از این کاربردها می پردازیم.

  1. رستوران ها : یکی از کاربردهای استندهای لمسی در رستوران ها است، در بسیاری از رستوران ها یک یا چند عدد از این استند وجود دارد، مشتریان می توانند غذای مورد نظر خود را از طریق این دستگاه ها سفارش دهند و عملیات پرداخت نیز از طریق این دستگاه ها انجام می شود. اتفاق میافتد
  2. مغازه ها : به دلیل کمبود جا، بسیاری از فروشگاه ها می توانند تعداد محدودی از محصولات خود را در داخل فروشگاه قرار دهند، بنابراین با استفاده از استند دیجیتال می توانید تصویر محصولات را در آنها بارگذاری کنید تا مشتریان به راحتی به تمامی محصولات دسترسی داشته باشند.
  3. بیمارستان ها: وجود استندهای دیجیتال لمسی در بیمارستان ها این امکان را برای بیماران فراهم می کند که به راحتی از طریق این غرفه ها و بدون انتظار در صف های طولانی نوبت بگیرند.
  4. آرایشگران: یکی دیگر از کارایی استندهای دیجیتال استفاده از آن ها در آرایشگاه ها می باشد، در بسیاری از آرایشگاه ها از این استندها به عنوان آلبوم نمونه کارها استفاده می شود، افرادی که به آرایشگاه ها مراجعه می کنند به راحتی می توانند با استفاده از این استندها به جستجوی مدل بپردازند. آنها آنچه را که می خواهند پرداخت می کنند

مزایای استند تبلیغاتی دیجیتال

استند تبلیغاتی دیجیتال یکی از روش های جدید و جذاب تبلیغات محیطی است که پیام های تبلیغاتی شما را با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال به مخاطبان منتقل می کند. استند تبلیغاتی دیجیتال مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه بیشتری را جلب کند: استند تبلیغاتی دیجیتال با نمایش تصاویر و فیلم های رنگارنگ و متحرک توانایی جلب توجه بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی مانند بنر، پوستر و استند رول آپ دارد.
  • انعطاف پذیری بالا: استند تبلیغاتی دیجیتال امکان تغییر محتوای تبلیغاتی را به راحتی و به سرعت فراهم می کند. تنظیم محتوای تبلیغاتی بر اساس زمان، مکان، مناسبت و نیازهای خاص آسان است.
  • صرفه جویی در پول: در دراز مدت، استند تبلیغاتی دیجیتال هزینه کمتری نسبت به تبلیغات سنتی دارد. در استندهای دیجیتال نیازی به چاپ مجدد، حمل و نصب مجدد تبلیغات نیست و می توانید با یک کلیک محتوای تبلیغاتی را به روز کنید.
  • تاثیر بیشتر: استند تبلیغاتی دیجیتال با استفاده از صدا، تصویر و انیمیشن می تواند پیام های تبلیغاتی را به شکلی جذاب و موثر به مخاطبان خود منتقل کند. غرفه دیجیتال تبلیغاتی می تواند احساسات، ارزش ها و فلسفه برند را به مخاطبان خود منتقل کند.

مزایای پایه دیجیتال لمسی

استند لمسی نیز از نظر ظاهری شبیه به استند تبلیغاتی دیجیتال است اما کاربردهای زیادی دارد و در این مدل از استندها از صفحه نمایش لمسی استفاده شده است. استند دیجیتال لمسی علاوه بر جنبه تبلیغاتی در بسیاری از مکان ها کاربردهای دیگری نیز دارد، به عنوان مثال در رستوران ها به عنوان دستگاه سفارش غذا، در داروخانه ها به عنوان دستگاه پرداخت دارو و … استفاده می شود.

  • توجه بیشتری را جلب کند: استند دیجیتال لمسی با نمایش تصاویر و فیلم های رنگی و متحرک مانند استند تبلیغاتی دیجیتال در جلب توجه مشتریان بسیار موثر است.
  • انعطاف پذیری بالا: پایه دیجیتال لمسی امکان تغییر آسان و سریع محتوا را فراهم می کند. تنظیم محتوای نمایشی مورد نظر آسان است.
  • تاثیر بیشتر: استند دیجیتال لمسی می تواند با استفاده از صدا، تعامل لمسی، تصویر و انیمیشن پیام های تبلیغاتی را به شکلی جذاب و موثر به مخاطبان خود منتقل کند.
  • راحتی در استفاده : استفاده از پایه های لمسی به دلیل داشتن سیستم عامل اندروید یا ویندوز برای کاربران بسیار آسان است
  • قابل استفاده در تمامی زمینه ها: پایه های لمسی با امکانات بسیار در هر زمینه ای قابل استفاده هستند. به عنوان مثال: بیمارستان ها، بانک ها، شرکت ها و غیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا