اخبار اقتصاد ایران

انواع دستگیره مخفی کمد دیواری + نکات خرید (1403)

تقریباً همه درها با کمک دستگیره در باز می شوند. اما در کابینت های مدرن امروزی خبری از انواع دستگیره های کابینت و کمد خاص و طرح دار نیست و در عوض از دستگیره های مخفی یا دستگیره کابینت پروفیلی استفاده می شود. فضای داخلی خانه و مدیریت فضا نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. این نوع کمدها به دلیل استفاده از دستگیره های مخفی به طور طبیعی در طراحی اتاق ها جا می گیرند تا دیگر نیازی به استفاده از دستگیره های معمولی نداشته باشند. برای طراحی یک آشپزخانه مدرن قطعا به یک دسته کابینت مخفی نیاز دارید!

سایت یراق در مورد دستگیره های مخفی می گوید:

دستگیره مخفی یکی از جدیدترین دستگیره هایی است که امروزه در کابینت آشپزخانه استفاده می شود و شاهد استقبال زیادی از این نوع دستگیره کابینت هستیم. در کابینت آشپزخانه صاف و یکدست به نظر می رسد.

دستگیره مخفی کمد

اگر دستگیره های مخفی را روی کابینت های خود نصب کنید، فضای مدرن تری به خانه خود می دهید. دستگیره های مخفی کابینت و کمد که به دسته های شاخه پروفیلی نیز معروف هستند نسل جدیدی از دستگیره ها و یراق آلات کابینت و کابینت هستند که در شاخه های ۳ متری و ۴ متری عرضه می شوند. شاخه های دستگیره مخفی کمد به اندازه کمد یا درب کابینت مورد نظر بریده شده و به صورت عمودی یا افقی بر روی درب کابینت یا بدنه قابل نصب می باشد.

استفاده از دستگیره های کابینت مخفی در تمامی کابینت ها، کمدها و کشوهای منزل شما قابل استفاده است و با ایجاد فضای خالی بین کابینت یا کمد امکان باز و بسته شدن درب آن را فراهم می کند.

دستگیره کابینت مخفی معمولاً آلومینیومی است، پشت درب کابینت و کشو به صورت مخفی نصب می شود و جلوه ای زیبا و یکپارچه به دکوراسیون منزل شما می دهد. از رایج ترین مدل های دستگیره کابینت متریک که برای کابینت استفاده می شود می توان به دستگیره های مخفی L و U اشاره کرد. دستگیره های شاخه ای نیز به عنوان دستگیره مخفی برای کابینت های دیواری استفاده می شود.

دارای کمد دیواری با دسته مخفی

یکی از مهم ترین ویژگی های کمد دیواری دسته های مخفی نصب و استفاده آسان از آن ها است. این نوع دسته کمد به راحتی بر روی دیوار نصب می شود و قابلیت جابه جایی و تنظیم ارتفاع دسته را به راحتی دارد. قطعات ثابت داخل کمد را نیز می توان بر حسب نیاز تنظیم کرد تا فضا برای وسایل مختلف فراهم شود.

علاوه بر موارد ذکر شده، کابینت های دیواری با دستگیره های مخفی امکانات دیگری مانند قفل و کشوهای اضافی را نیز در اختیار کاربر این کابینت ها قرار می دهد.

دسته مخفی کمد و کابینت در مدل ها و رنگ های متنوع

انواع دستگیره های مخفی در رنگ های مختلف در بازار موجود است و با هر رنگی از کابینت قابل ست شدن است. دستگیره مخفی کابینت طلایی و دستگیره مخفی کابینت شامپاین از پرفروش ترین انواع دستگیره مخفی هستند.

از مدل های پرطرفدار دستگیره های مخفی می توان به این مدل ها اشاره کرد: دستگیره مخفی کابینت سقفی، دستگیره مخفی کابینت زمینی و دستگیره مخفی کابینت دیواری.

با توجه به طرح ها و رنگ های مختلف موجود برای انواع کمد دیواری، دستگیره های مخفی را می توان به راحتی در طراحی داخلی اتاق ها ادغام کرد. این نوع کمدها را می توان در اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب و همچنین در فضاهای پرکاربرد خانه طراحی و نصب کرد.

دسته کابینت مخفی شاخه ای

دسته کابینت شاخه مخفی نوع جدید دستگیره کابینت و این کمد است که اغلب در دکوراسیون خانه و آشپزخانه نیاز به طراحی آن داریم. زیرا با اجرا و نصب این دستگیره مخفی فضای مدرن تری به خانه و آشپزخانه خود خواهیم داد.

دسته کابینت مخفی شاخه ای

قیمت دستگیره مخفی کمد

به گزارش سایت تهذیه یراق

مهمترین عامل موثر بر قیمت دستگیره مخفی کابینت جنس پروفیل آن است. دسته مخفی کابینت توسط شرکت های مختلفی تولید می شود که کیفیت هر کدام با دیگری متفاوت است.

برخی از افراد برای تولید دستگیره های مخفی از ضایعات آلومینیوم برای پایین آوردن قیمت دستگیره های مخفی استفاده می کنند که علاوه بر قیمت پایین تر، کیفیت پایین تری نیز دارند. دسته هایی که با شمش آلومینیوم تولید می شوند اغلب کیفیت بهتری دارند.

مزایای استفاده از دستگیره های مخفی در کابینت های دیواری

ظاهر یکنواخت: دستگیره مخفی کمد دیواری به دلیل طراحی شیک و پنهان، ظاهری یکپارچه و زیبا به فضای داخلی می بخشد.

کمد را بازسازی کنید: استفاده از انواع دستگیره های مخفی به شما این امکان را می دهد که به کمد خود جلوه ای جدید ببخشید و دکوراسیون جدیدی در فضای خود ایجاد کنید.

اجتناب از خطرات احتمالی: با نصب انواع دستگیره های مخفی از خطرات دستگیره های بیرون زده که می تواند به کودکان و حتی بزرگسالان آسیب برساند در امان خواهید بود.

خرید دستگیره کابینت مخفی

استفاده از دستگیره های مخفی در طراحی داخلی مدرن یک اصل بسیار مهم است. نکاتی که قبل از خرید انواع دستگیره های مخفی باید بدانید:

  • اندازه و اندازه: قبل از انتخاب انواع دستگیره های مخفی، ابعاد کمد یا کابینت خود را اندازه بگیرید. مطمئن شوید که دسته انتخاب شده به درستی در محل مورد نظر نصب شده است
  • طرح و رنگ: ترکیب دسته مخفی با رنگ کمد یکی از نکات مهم در دکوراسیون منزل شماست. اگر دکوراسیون شما کلاسیک است، دستگیره ای با طرح ساده و رنگی متناسب با مبلمان و سایر قسمت های اتاق انتخاب کنید.

آخرین کلمه

با گسترش طرح ها و تجهیزات مختلف در زمینه دکوراسیون داخلی، دستگیره مخفی کمد دیواری به ابزاری ضروری و مهم برای افرادی تبدیل شده است که علاوه بر اهمیت کاربردی برای باز و بسته شدن درب کابینت و کمد، به دنبال ایجاد فضا هستند آنها در خانه خود تازه و شیک هستند. از طراحان مختلف گرفته تا مواد مختلف، این دستگیره ها به شما این امکان را می دهند که فضای خود را به یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید. لازم است قبل از خرید به نکات مهم ذکر شده توجه کنید و با انتخاب مناسب دکوراسیون منزل خود را به تجربه ای شگفت انگیز تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا