ترندهای روز

انگیزه عجیب در ماجرای سرقت از خانه زن بلاگر مبتلا به سرطان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

زن جوانی که به تازگی به خانه جدیدش نقل مکان کرده بود با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت تهران از سرقت میلیاردی اموالش خبر داد و شکایتی را مطرح کرد.

این خانم که وقتی شاکی پرونده مقابل بازپرس مصطفی تقی زاده نشسته بود گفت: من وبلاگ نویس هستم. همسرم فوت کرده، من هم سرطان دارم. دو روز است که به خانه اجاره ای جدیدم در یوسف آباد نقل مکان کرده ام. امروز با فرزند خردسالم از خانه خارج شدم و وقتی برگشتم دیدم خانه ام را غارت کردند و طلاها، دلارها و اشیای قیمتی را که قصد داشتم برای پرداخت هزینه درمان بفروشم به سرقت برده اند. ، به سرقت رفته است.

با طرح این شکایت، پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و با شروع تحقیقات ماموران کلانتری به تصاویری دست یافتند که نشان می داد پیرزن، زن میانسال و پسر جوانی وارد خانه شده اند. شاکی و بعد از ۱۵ دقیقه ترک کرد.

در ادامه تحقیقات صاحب خانه با مشاهده تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته، یکی از سارقان را شناسایی کرد و گفت: زن میانسال مستأجر سابق این خانه است که مدتی قبل در این خانه زندگی می کرد. دو سال، اما من از او عذرخواهی کردم و مستاجر جدیدی آوردم که این زن است. و فرزندان او بودند.

با این نتایج مستاجر سابق دستگیر شد. زن دستگیر شده در مواجهه با تصویر خود چاره ای جز اعتراف نداشت و گفت: من این خانه را دوست داشتم و به نوعی تبدیل به پاتوق من و دوستانم شده بود. از طرفی خونه جدیدی که کوچ کرده ام اصلا خوب نیست و به همین دلیل می خواستم هر مستأجری که برای رفتن می آید مزاحم شوم و بعد دوباره با خانم صاحبخانه صحبت کنم و به این خانه برگردم. من هنوز کلید خانه را داشتم، بنابراین نقشه سرقت را طراحی و اجرا کردم.

با این اعترافات زن دستگیر شده و دو همدستش دستگیر شدند. همچنین مشخص شد سه سارق پنج میلیارد تومان سرقت کرده اند که تحقیقات در این رابطه در حال حاضر ادامه دارد.

یک دیدگاه

  1. اگر میخواهید هرگز نگران سرقت از منزل، محل کار و گاوصندوق نباشید، مخصوصا نگران ورود سارقین خشن که وقتی منزل هستید میان سراغتون باید فقط به حفاظ، درب، قفل، دوربین، دزدگیر و گاوصندوقی اطمینان کنید که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از طرف یک فروشنده معتبر داشته باشه و نه به عناوین فریبنده ای مثل ضد سرقت، حفاظتی، ایمنی، امنیتی، ضد برش، ضد اسید یا هر عنوان دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا