ترندهای روز

انگیزه مرموز زن جوان از قتل 3 هم‌اتاقی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سه شنبه شب گذشته، آلیسا جین ونبل، ۲۳ ساله، ۳ هم اتاقی خود را که ۶۰، ۶۵ و ۷۷ ساله بودند، در شهری در ویرجینیا به ضرب گلوله کشت و از خانه فرار کرد. همان شب توسط یکی از همسایه ها به پلیس اطلاع داده شد و به آنجا رفت. با پیدا شدن جسد ۳ قربانی و ناپدید شدن هم اتاقی دیگرشان به نام آلیسا، پلیس به او مشکوک شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که آلیسا دارای سابقه کیفری مربوط به مارس ۲۰۱۹ است که در همان سال به جرم سرقت دستگیر شد و مدتی پس از آزادی به جرم تعرض به یک زن دستگیر شد. با این اطلاعات، این فرضیه که آلیسا عامل این جنایت هولناک است مورد توجه قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت تا اینکه روز پنجشنبه پلیس نیویورک با زنی در حال جنون در یکی از اتوبان ها مواجه شد. پلیس تمام تلاش خود را کرد تا این خودرو را متوقف کند اما به دلیل سرعت زیاد خودرو تعقیب و گریز پلیس ۷۰ کیلومتر ادامه یافت و در نهایت این خودرو توسط نواری از میخ های سوراخ کننده لاستیک متوقف شد.

خودرو پس از عبور از میخ ها به گاردریل روی پل هوایی بزرگراه برخورد کرد و پلیس بلافاصله زن جوان را که راننده آن بود دستگیر کرد. این زن مجروح به بیمارستان منتقل شد و با شناسایی هویت مشخص شد که او همان قاتل فراری است که ۳ هم اتاقی اش را کشته است. آلیسا در حالی دستگیر شد که قصد داشت با کوتاه کردن موهایش و آرایش خود را مبدل کند و به ایالت دیگر فرار کند.

او پس از مرخص شدن از بیمارستان در دادگاه نیویورک حاضر شد اما هنوز اطلاعاتی از انگیزه او از این جنایت منتشر نشده است و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا