ترندهای روز

انگیزه نامعلوم از قتل فجیع زن مسن و ۲ دخترش

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

به گزارش دیلی میل، ساعت ۷ بعد از ظهر روز سه شنبه (۱۹ ژوئیه)، پلیس شهر هرتفوردشایر انگلیس در یک جنایت وحشتناک در خانه ای در خیابان اشلینکلوز درگیر شد. خانه ای مجلل که خانه جان هانت، مفسر مشهور بی بی سی بود.

وقتی ماموران به محل جنایت رسیدند، متوجه شدند که جان هانت دیوانه وار فریاد می زند. او گفت وقتی از سر کار به خانه برگشت، پیامکی از همسرش دریافت کرد که گفته بود به آنها حمله شده است. وی با دیدن این پیام به سرعت خود را به منزل رساند اما به محض ورود با جسد همسر و ۲ دخترش مواجه شد.

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد همسر ۶۱ ساله و ۲ دختر ۲۵ و ۲۸ ساله وی به طرز هولناکی به قتل رسیده اند. بررسی های بعدی پلیس و دوربین های مداربسته نشان داد که مردی با سلاح بزرگ کمان مانند در محل حادثه حضور دارد. تحقیقات گسترده ای برای شناسایی این مرد که احتمال می رفت عامل جنایت باشد آغاز شد و مشخص شد که او کایل کلیفورد ۲۶ ساله، سرباز سابق گارد اژدها ملکه است. ماموران در جریان عملیات دستگیری مظنون، در حالی که وی تیر و کمان داشت، تیر خورد و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. به گفته پلیس هرتفوردشایر، کایل در بیمارستان در وضعیت وخیمی به سر می برد و انگیزه او از این جنایت هولناک هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا