اخبار اقتصاد ایران

اهدای تندیس به ۶ شرکت صنعتی حامی حقوق مصرف کنندگان در گیلان+ اسامی

شرکت های دستکش گیلان سبحان انکولوژی، کاسپین تامین، سیمان خزر، جهان همیشه شمال و نوشین ساگر گواهی رعایت حقوق مصرف کننده را دریافت کردند.

ایران تحلیل، تیمور پورحیدری در هفتمین مراسم گواهی انطباق با حقوق مصرف کننده استان گیلان با بیان اینکه اگر واحد تولیدی از نظر کیفی عقب بماند، از بازار تولید خارج می شود، اظهار داشت: این واحد تولیدی از بازار تولید خارج می شود. تمرکز مشتری و احترام به حقوق مصرف کننده؛ بخش مهمی از پایداری و بقا در عرصه تولید است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان برخی از مشکلات و مشکلات حوزه نظارت در استان را برشمرد و گفت: نبود ساختار مناسب برای مامور بازرسی و نظارت و کمبود بودجه بازرسی برای اجرای طرح های نظارتی و نظارت مستمر. از جمله مشکلات هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با ارائه آماری از عملکرد بازرسی و نظارتی این سازمان طی ۸ ماه گذشته، خاطرنشان کرد: در این مدت ۶۸ هزار و ۴۳۷ واحد بازرسی و ۸ هزار و ۴۱۹ پرونده تخلف تشکیل شده که بیشتر آنها مربوط به تخلفات بوده است. -انطباق. لیست قیمت پرفروش و غیرقابل فاکتور بود.

پورحیدری در ادامه با برشمردن برخی از فعالیت های نظارتی این سازمان افزود: در اداره بازرسی و نظارت مشاور املاک استان بیش از ۸ هزار و ۴۵۷ مورد بازرسی انجام و یک هزار و ۳۴۴ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۳۸۶ میلیارد ریال تشکیل شد.

وی ادامه داد: از ۳۵۲ پرونده بازرسی در بازار لاستیک خودرو، ۴۷ فقره تخلف به ارزش بیش از ۴۰۵ میلیارد ریال تشکیل شد.

ساسان والافر، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گیلان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن، خواستار تحقق اهداف انجمن در زمینه دریافت شکایات، توصیه ها و مطالبات مصرف کنندگان و اخذ عوارض شد.

مدیرعامل شرکت کاسپین تامین یکی از واحدهای منتخب نیز خواستار همکاری بیشتر در حوزه تخصیص ارز برای ورود ماشین آلات صنعت دارو شد.

در هفتمین مراسم گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده گیلان، دو واحد فعال در زمینه تولید دارو، واحد «کاسپین تمیم» و واحد «انکولوژی سباهان» و همچنین واحد «گیلان گلو» (فعال در حوزه تولید دارو) تولید دستکش).

واحدهای «سیمان خزر» فعال در زمینه تولید سیمان، «جان پرستین شمالی» (فعال در زمینه خدمات پس از فروش) و «گروه صنعتی نوشینه» (فعال در حوزه صنایع غذایی) نیز در این مراسم حضور داشتند. مراسم ) مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا