اخبار اقتصاد ایران

اهدای «زائر کارت» به زائران حسینی از سوی بانک شهر :: افق میهن

مدیر سامانه های بانکی بانک شهر گفت: طرح «زائر کارت» به منظور رفاه حال زائران حسینی توسط این بانک اجرا شده است.

به گزارش نجف خبر، سید عباس نوربها با بیان اینکه در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف رفاه حال زائران نجف و کربلا، طرح «زائر کارت» توسط بانک شهر اجرا شد، افزود: زائران حسینی می توانند نسبت به نصب و فعال سازی «کارت زائر» اقدام کنند. نرم افزار مهرام شهر پلاس» می تواند از مزایای این کارت بهره مند شود.
مدیر سیستم های بانکی بانک شهر ادامه داد: زائران حسینی می توانند به صورت آنلاین از طریق تلفن همراه با افتتاح حساب و با استفاده از نرم افزار «همراه شهر پلاس» (ورود به قسمت افتتاح حساب کوتاه مدت) «کارت زائر» را دریافت کنند و از امکانات کاربردی بهره مند شوند. خدمات و تخفیف ارائه شده است.
نوربها با بیان اینکه زایرکارد با هماهنگی وزارت کشور و نیروی انتظامی اجرا شد، گفت: برخورداری از تخفیف خرید در فروشگاه ها، بیمارستان ها، محصولات ایرانی و دریافت اطلاعیه و اخبار از ستاد اربعین و نیروی انتظامی از جمله خدمات است. از زایرکارد
وی در تشریح نحوه استفاده از تخفیف های ارائه شده گفت: درصدی از کل مبلغ خرید زائران از مراکز طرف قرارداد به عنوان اعتبار در حساب آنها ذخیره می شود.
نور بها با اشاره به درج کد QR در پشت کارت های زائر ارائه شده، گفت: این کد QR برای شناسایی زائران، دریافت اطلاعات هویتی، ارائه خدمات پزشکی و … استفاده می شود.
مدیر سامانه های بانکی بانک شهر گفت: خدمت رسانی به زائران حسینی افتخار بزرگی برای بانک شهر است و همکاران این بانک برای جلب رضایت زائران از ارائه هیچ گونه خدماتی در این زمینه دریغ نکرده و نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا