اخبار اقتصاد ایران

اهدای هدیه یک میلیارد ریالی در قالب جوایز مرحله اول پویش با انرژی به شهروندانی از خمام و آستانه

طی مراسمی با حضور مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان به دو نفر از برگزیدگان مرحله اول کمپین «با انرژی» شرکت توزیع نیروی برق گیلان که موفق به کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق شدند یک میلیارد ریال جوایز اهدا شد.

افق میهن، طی مراسمی با حضور مسعود صادقی خمامی مدیرعامل توزیع نیروی برق استان گیلان به دو نفر از برگزیدگان مرحله اول کمپین «با انرژی» شرکت توزیع نیروی برق گیلان یک میلیارد ریال جوایز اهدا شد. موفق شده بود مصرف برق را تا ۱۵ درصد کاهش دهد. .

خمامی گفت: کمپین انرژی یکی از بزرگترین طرح های تشویقی کشور است که به همت وزارت نیرو و شرکت توانیر با هدف جلب مشارکت مردمی به منظور کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در فصل گرما راه اندازی شد. سال

مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان خاطرنشان کرد: هدف اصلی کمپین انرژی کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان است و در این کمپین به کلیه مشترکین شرکت کننده که در فصل تابستان نسبت به در مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد از مصرف آنها کاسته شد. داشته باشد، جوایز ارزنده ای به قید قرعه اهدا خواهد شد.

وی افزود: جوایز این نظرسنجی در چهار سطح خودرو، یک میلیارد ریال، ۱۰۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال کمک خرید کالا، هزاران بسته اینترنتی و … متعلق به مشترکانی است که در این نظرسنجی شرکت کرده اند. و ۱۵ درصد کاهش مصرف دارند. خواهد گرفت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به استقبال خوب از این کمپین در استان گفت: در این کمپین مشترکان باید ظرف مدت ۲۱ هفته ۱۵ درصد مصرف برق خود را کاهش می دادند.

صادقی با بیان اینکه در مرحله اول این کمپین ۲ مشترک شرکت توزیع نیروی برق گیلان واجد شرایط دریافت جایزه شده اند، گفت: به هر یک از برندگان یک میلیارد جایزه در کیف پول خود در اپلیکیشن با انرژی اختصاص داده شده است. که از مراکز معتبر و طرف های همکاری قابل خرید است.

وی با اشاره به اعمال نزدیک به ۲۸۰ میلیارد ریال تخفیف در قبوض مشترکان کم مصرف از هم استانی های خود خواست تا با مدیریت مصرف برق در ساعات اوج مصرف به پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی ها کمک کنند.

صادقی در پایان گفت: تمامی هموطنان می توانند با مراجعه به اپلیکیشن با انرژی با مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا شماره گیری *#۱۵۲۱ و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ به نظرسنجی با انرژی دسترسی داشته باشند.

در این مراسم علی برقی از آستانه اشرفیه و محمدعلی کشتکار از خمام یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) جایزه گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا