فناوری

اهمیت توسعه نشاط و امیدآفرینی برای بانوان شهر

به گزارش خبرنگار میهن تجارت و به نقل از معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان، کمال حیدری با اشاره به نگاه مدیریت شهری به جایگاه زن در جامعه اظهار داشت: این نگاه برگرفته از آموزه های دینی است که هویت یک ایرانی را مشخص می کند. مسلمان. زنی با نگاه بر اساس جایگاهی که خداوند برایش تعریف کرده است.

وی با اشاره به جایگاه زنان در تحقق شعار «اصفهان شهر زندگی» افزود: مدیریت شهری اصفهان با توجه به این نگاه ارزشمند با استفاده از همه امکانات و ابزار خود به دنبال دین دادن است. هویت به نقش زنان، در این راستا آنچه مسئولان می خواهند در برنامه های خود نشان دهند، جنبه هایی از شخصیت زنان است که ریشه آن را در فرهنگ و اعتقادات ما می توان دید.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان ادامه داد: بر این اساس محور برنامه های فرهنگی شهر اصفهان محله مرکزی با نگاه ویژه به نقش و جایگاه بانوان است. مسئله زنان و دختران در بسیاری از مسائل مغفول مانده است و از سوی دیگر تمایل به توسعه اجتماعی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به مناسبت های هفته تکریم مقام زن گفت: امسال با توجه به این نگاه ویژه، با هم افزایی سازمان ها و نهادهای مختلف، بستر برنامه ها و رویدادهایی برای تکریم جایگاه بانوان فراهم شده است. . چندین ماه است که تهیه شده و سیاست اصلی پیرامون آن نشان دادن یک مدل جامع است. نگاه اسلام به زن تحت عنوان الگوی سوم است، یعنی نه الگوی زن شرقی و نه غربی، بلکه الگوی اسلامی زن است که در دین ما بر آن تاکید شده است.

حیدری برنامه های روز زن را در سه حوزه فرهنگی، تفریحی و رفاهی دسته بندی کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها برنامه ها، جشنواره ها، نشست ها، برنامه های تفریحی و تخفیف ویژه برای بانوان در نظر گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته فرصتی برای توانمندسازی بانوان و آنچه برای توسعه فردی بانوان از سوی مدیریت شهری در نظر گرفته شده است فراهم شده است و با هم افزایی و برنامه ریزی سعی در داشتن نشاط و شادی داریم. و روزهای پر امید برای خانم ها، بیایید در شهرمان تغییر ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا