محیط زیست

اهوازی‌ها دوباره گرمای ۵۰ درجه‌ای را تجربه می‌کنند / اردبیل خنک‌ترین مرکز استان کشور شد

صادق ضیائیان در گفت و گو با خبرنگار افق میهن اظهار کرد: طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات هرمزگان در آینده پنج روز در ساعات بعدازظهر و شب رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی در مدت مذکور بارش پراکنده و در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق، شمال غرب، غرب، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می شود. ، در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا رخ می دهد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: بیشینه دمای اهواز به عنوان گرم ترین مرکز کشور امروز ۴۸ درجه سانتی گراد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه به ۵۰ درجه سانتی گراد می رسد.

ضیائیان ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها دمای هوای تهران امروز ۳۸ درجه سانتیگراد و فردا به ۳۷ درجه و در روزهای دوشنبه و سه شنبه مجدداً به ۳۸ درجه سانتیگراد می رسد.

وی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای اردبیل به عنوان خنک ترین مرکز کشور امروز ۲۹ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه دمای هوا با یک درجه کاهش به ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید و در روز دوباره به ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید. دوشنبه و سه شنبه و همچنین حداکثر دمای اصفهان. طی پنج روز آینده بین ۴۱ تا ۴۰ درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا