محیط زیست

اهواز گرمای ۵۰ درجه‌ای را تجربه می‌کند / تداوم بارش تگرگ در مناطق مستعد

صادق ضیائیان در گفت و گو با خبرنگار ایران تحلیل با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: شنبه و یکشنبه در بعدازظهر و شب در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب، غرب، شمال شرق، شرق و استان ها قرار دارد. واقع در دامنه های شمالی و جنوبی. البرز مرکزی، مناطق مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال استان‌های فارس و کرمان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در برخی نقاط تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این شرایط از دوشنبه تا چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب، استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی رخ می دهد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق و مناطق واقع در دامنه های شرقی البرز و شرق دریای عمان وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود. در سه روز آینده سخت خواهد بود. خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی افزود: وضعیت فعلی هوای اهواز به عنوان گرم ترین پایتخت کشور صاف همراه با مه صبحگاهی، در صبح افزایش رطوبت و وزش باد به تدریج است. با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتیگراد که حداکثر پیش بینی می شود دمای هوای این مرکز استان تا روز چهارشنبه به ۵۰ درجه سانتیگراد می رسد.

ضیائیان ادامه داد: وضعیت فعلی آسمان تهران از بعدازظهر کمی ابری، افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک با حداکثر ۳۳ و حداقل ۲۲ درجه سانتیگراد و بیشینه دمای این مرکز استان بین ۳۷ تا ۳۸ درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی آسمان اصفهان نیمه ابری و غبارآلود، هوای ناسالم، افزایش ابر از بعدازظهر و گاهی وزش باد شدید با حداکثر ۳۴ و حداقل ۱۸ درجه سانتی گراد و در روز یکشنبه نیمه ابری و غبارآلود است. ، گاهی افزایش ابر و وزش باد همراه با غبار حداکثر با دمای ۳۶ و حداقل ۲۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا