ترندهای روز

اوباش محله خزانه بازداشت شدند

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش محله خزانه که سه نفر را مورد تعرض و تخریب یک دستگاه خودرو قرار داده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام زورگیری و استفاده از سلاح سرد توسط دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در محله خزانه که اقدام به تخریب یک دستگاه خودرو و تعرض به سه نفر کردند. از شهروندان بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۰ خزانه به محل اعزام شد اما متهم قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شده بود.

وی با بیان اینکه این افراد با اخلال در نظم عمومی رعب و وحشت را در بین شهروندان ایجاد کرده بودند، تصریح کرد: با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک دستگاه قضایی دستگیر شدند. عملیات پلیسی در مخفیگاه آنها و انتقال به مقر پلیس. منتقل شدند این افراد قبل از دستگیری اقدام به فرار از مخفیگاه خود کردند که هر دو قبل از هر اقدامی دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انتقال متهمان به مقر پلیس و بازجویی از آنها گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم اخلال در نظم و امنیت شهروندان، ورود به داخل و خارج از منزل متهم شدند. یک دستگاه خودرو و تخریب یک دستگاه خودرو و چندین جنایت پس از انتقال به کلانتری. آنها اعتراف کردند. همچنین سه نفر از اهل شکات که توسط این افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند شناسایی و شکایت خود را ثبت کردند. تلاش برای شناسایی سایر شکایات نیز ادامه دارد.

قاسم پور با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با اخلالگران نظم و امنیت برخورد جدی می شود، گفت: متهمان برای تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا