ورزشی

اورونوف چطور پرسپولیسی شد؟

آستون اورونوف نام گزارشگر نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران است که در یک قدمی استقلال راهی پرسپولیس شد. در حالی که هواداران استقلال آماده بودند تا این بازیکن ازبکستانی بعد از جام ملت های آسیا برای عقد قرارداد با آبی پوشان وارد تهران شود، او برای عقد قرارداد با پرسپولیس وارد پایتخت شد!

مهدی هژبری، معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره دلایل لغو انتقال ارونوف گفت: خطیر با ارونوف انجام شد. پیش نویس قرارداد آماده بود. از طرف نکونام به خطیر اعلام کردند که اورونوف را نمی خواهم! تو ماشاریپوف را برای من گرفتی، اگر اورونوف را بگیری، او را روی نیمکت می گذارم. حتی کد رو میدم تا اون دوستی که این پیام رو فرستاده خودش رو جمع کنه! گفتند ما ۲-۵-۳ بازی می کنیم و در این سیستم ماشاریپوف یا اورونوف باید روی نیمکت بنشینند. این مبلغ را روی نیمکت خرج نکنید.

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش ادامه داد: خطیر تاکید کرد که اورونوف در لیست مجهولات قرار دارد و به من نگفته این بازیکن را نگیر. او نام اورونوف را داد و ماشاریپوف پس از لیست او آزاد شد. آقایان با مدیر برنامه های اورونوف تماس گرفتند و گفتند اگر این بازیکن بدون موافقت سرمربی بیاید روی نیمکت می نشیند. گفتند استقلال ربوده شد. کدام ربوده؟ کار ما با این بازیکن تمام شد. گفتند نکونام گفت او را روی نیمکت می گذارم. باید این فایل صوتی را منتشر کنم تا هوادار بداند چگونه از احساساتش سوء استفاده می شود. این تیم در صدر جدول قرار دارد. او تبدیل به یک قهرمان با اقتدار و تفاوت می شود.

پس از مطرح شدن این ادعا در مورد حادثه هواپیماربایی اورونوف، محمد نوازی در اظهاراتی ضمنی صحت سخنان هژبری را تایید کرد. در ادامه جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت وجود این فایل صوتی را تایید کرد و گفت: گفتم آرونوف و دو بازیکن ایرانی را می خواهم و اگر می خواهید فقط یک بازیکن خارجی برای من بگیرید آن را دریافت نخواهد کرد بله، این را گفتم. گفتم آرونوف و ۲ بازیکن ایرانی را می خواهم که برایم مفید باشد.

پیگیری های ایسنا نشان می دهد ارونوف شب قبل از اعلام حضور به عنوان بازیکن جدید پرسپولیس با استقلال به توافق نهایی رسیده بود. ماجرا از این قرار است که در مذاکره با مدیر برنامه های این بازیکن، باشگاه به توافق نهایی می رسد اما تماس های مکرر با سرمربی استقلال برای تایید نهایی بی پاسخ مانده است. به همین دلیل یکی از نزدیکان نکونام در معرض ماجرا قرار می گیرد.

با توجه به عجله مدیر برنامه این بازیکن، باشگاه با یکی از نزدیکان نکونام تماس گرفت تا نظر نهایی این مربی را جویا شود. این فرد اعلام می کند که نکونام تاکید کرده است که در صورت جذب دو بازیکن ایرانی دیگر اورونوف را می خواهد. موضوعی که شب گذشته (یکشنبه) توسط فرشید سمیعی از اعضای هیات مدیره استقلال تایید شد. به همین دلیل باشگاه به مدیر برنامه های این بازیکن اعلام می کند که حداکثر تا صبح فردا صبر کند تا تصمیم نهایی را به او اعلام کند. اما در نهایت این مدیر برنامه با پرسپولیس وارد مذاکره می شود و اورونوف را جذب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا