ورزشی

اوضاع عجیب هوادار؛ بحران در حد تیم ملی!

هوادار تهران آخرین تیمی بود که وضعیت نیمکت خود را برای لیگ بیست و چهارم مشخص کرد. این تیم پس از مسعود شجاعی به سراغ مهدی رحمتی رفت و سرمربی فصل گذشته نساجی مازندران که سابقه حضور در شهر خودرو مشهد و آلومینیوم اراک را دارد، روی نیمکت نشست. با این حال هوادار در این فصل شروع خوبی نداشته و از ۳ بازی اول خود تنها یک امتیاز کسب کرده است. عملکردی که باعث شد این تیم خطر سقوط به لیگ پایین را احساس کند. شرایط بحرانی هواداران تنها مربوط به این فصل نیست و این تیم در پایان فصل گذشته نیز شرایط خوبی را تجربه نکرد.

آمار باورنکردنی هواداران در ۸ بازی اخیر

هوادر تهران فصل گذشته لیگ برتر را با ۴ شکست متوالی به پایان رساند و خوش شانس بود که این مسابقات تا چند هفته دیگر ادامه پیدا نکرد چرا که در آن زمان ممکن بود به جای صنعت نفت آبادان یا پیکان تهران راهی لیگ دسته اول شود. هوادار در ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی مقابل پرسپولیس، گلگهر سیرجان، سپاهان اصفهان، نساجی مازندران و استقلال خوزستان شکست خورد و فصل را با چنین شرایطی به پایان رساند. آنها در فصل جدید ۲ باخت و یک تساوی داشته اند به طوری که در ۸ بازی اخیر خود ۷ باخت و یک تساوی کسب کرده اند!

بنفش پوشان تهرانی در این ۸ بازی ۲۲ گل دریافت کرده اند و تنها یک گل به حریفان خود زده اند. آمارها نشان می دهد این تیم در بحران بزرگی به سر می برد و مهدی رحمتی برای برون رفت از این شرایط کار سختی خواهد داشت.

بحران بعد از روزهای روشن با شجاعت

این هوادار در ۸ بازی اخیر خود به قدری آمار بدی را به ثبت رسانده که قبل از آن در فرم بسیار خوبی قرار داشت. این تیم قبل از دیدار با پرسپولیس در ۷ بازی متوالی لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده بود و ۳ برد و ۴ تساوی را در کارنامه خود داشت. شاگردان مسعود شجاعی در آن مقطع حتی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر مقابل گلگهر سیرجان به برتری برسند و به نظر می رسید در مسیر پیشرفت هستند. اما از دیدار با پرسپولیس که اتفاقا با مصدومیت و تعویض علیرضا حقیقی همراه شد، شرایط هواداران به کلی تغییر کرد و این تیم وارد افت شدیدی شد.

شجاعی پس از شکست ۵ بر صفر هوادار مقابل سپاهان جایگزین محمود فخری شد و در ۱۵ بازی ابتدایی خود که برابر استقلال تهران و تراکتور تبریز بود تنها ۲ شکست را تجربه کرد اما با ۵ باخت متوالی به کار خود با هوادار پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا