اخبار اقتصاد ایران

اولویت‌بندی طرح‌های فاضلاب و ارایه گزارش عملیاتی هفتگی به وزیر نیرو

معاون فناوری و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به گیلان گفت:

معاون فناوری و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان گیلان بر اجرای هدفمند و هدفمند فعالیت ها برای افزایش سطح درآمد و نوسازی شرکت تاکید کرد.

ایران تحلیل معاون فنی و توسعه آبفای کشور به منظور اطلاع از وضعیت اجرای پروژه های فاضلاب وارد گیلان شد و در نشستی با شورای معاونین آبفای گیلان در جریان بررسی وضعیت این شرکت قرار گرفت. وی به بررسی روند اجرای پروژه های فاضلاب پرداخت.

در ابتدای این جلسه علیرضا غیاثی سرپرست شرکت آب گیلان ضمن تشریح حوزه فعالیت، گزارشی از جمعیت تحت پوشش خدمات این شرکت و وضعیت منابع مالی و هزینه ها ارائه کرد و برنامه های تامین آب را تشریح کرد. منابع مالی که تا پایان سال مورد نیاز است.

وی شناسایی شعب غیرمجاز، افزایش میانگین روزانه وصول و مدیریت هزینه ها را از مهمترین فعالیت های این شرکت برشمرد و تصریح کرد: بر اساس اهداف مورد انتظار، رشد و ارتقای شرکت با همدلی و مشارکت جمعی کارکنان محقق خواهد شد. .

سپس ذوالفقار مهدی زاده معاون فناوری و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور با تاکید بر جهت گیری فعالیت ها به ویژه در حوزه مشترکین، اظهار داشت: نقاط پردرآمد هدف شناسایی و کار انجام شود. باید به صورت عملیاتی و هدفمند اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران استانی متاثر از تصمیمات ملی هستند، افزود: چالش های موجود در استان ها باید با اتفاق نظر و همفکری مجموعه مدیران شرکت ها حل شود و نگاه کلی به رشد و ارتقای جایگاه سازمان داشته باشند.

معاون فناوری و توسعه آبفای کشور پس از بازدید و پیگیری موضوع مهم ساماندهی پروژه فاضلاب گیلان به نمایندگی از مقام عالی وزارت نیرو هدف از سفر به گیلان را اعلام کرد و افزود: در راستای اجرای طرح فاضلاب گیلان برای کاهش آلودگی رودخانه ها، اولویت بندی پروژه های فاضلاب و ارائه گزارش عملیاتی در قالب بولتن های هفتگی به بالاترین مقام این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تامین منابع مالی برای حسن اجرای امور بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: با سیاست های اجرا شده و ظرفیت آبفای گیلان از نظر نیروی انسانی و پایه درآمدی، شاهد اتفاقات رو به رشدی در این حوزه هستیم.

گفتنی است اسماعیلی مدیرکل دفتر نظارت بر طرح های آب و فاضلاب کشور و هاشم خمر مدیرکل دفتر برنامه و بودجه معاونت مهندسی و توسعه هیدرولیک کشور را همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا