فناوری

اولین آیفون تاشو احتمالا سال ۲۰۲۷ عرضه می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بازار گوشی‌های هوشمند تاشو با سرعت بسیار بیشتری نسبت به بقیه بازارهای موبایل در حال رشد است. بنابراین، اپل نمی تواند برای همیشه از این بازار پرسود دور بماند و در واقع، شایعات بی شماری در مورد عرضه آیفون تاشو در چند سال آینده منتشر شده است.

گزارش جدیدی از TrendForce می گوید که احتمالا اپل اولین گوشی تاشو خود را تا قبل از سال ۲۰۲۷ عرضه نخواهد کرد.

در واقع، اپل ظاهراً می خواهد صفحه نمایش تاشو بدون چروک باشد. همچنین این شرکت می خواهد مکانیزم گوشی تاشو برای سالیان متمادی کار کند. تحلیلگران TrendForce می گویند که اپل هنوز در حال ارزیابی مشخصات و عملکرد اجزای اولین آیفون تاشو است و این روند ممکن است هنوز کمی طول بکشد.

رقابت سامسونگ و هواوی در بازار گوشی های تاشو

در عین حال، هواوی توانست سامسونگ را پشت سر بگذارد و در سه ماهه اول امسال به پرفروش ترین برند جهانی در زمینه دستگاه های تاشو تبدیل شود. اما این شرکت کره ای می تواند با عرضه گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ بار دیگر به پرفروش ترین گوشی های تاشو تبدیل شود.رقابت دو غول فناوری در بازار گوشی های تاشو همچنان ادامه دارد و هر دو شرکت با ارائه پیشنهادات در تلاش برای جذب مشتریان بیشتر هستند. ویژگی های نوآورانه و پیشرفت های فنی

بازار گوشی های هوشمند تاشو در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده است و به نظر می رسد این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد. اپل به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای دنیا نمی تواند این بازار رو به رشد را نادیده بگیرد و انتظار می رود با ورود به این عرصه تغییرات بزرگی در بازار ایجاد کند. اگرچه تاخیر در عرضه آیفون تاشو ممکن است برخی از طرفداران اپل را ناامید کند، اما این شرکت به دلیل دقت و کیفیت بالای محصولاتش شناخته شده است و احتمالا ارزش انتظار برای یک محصول بی نقص را داشته باشد.

در نهایت با ورود اپل به بازار گوشی های تاشو، رقابت بین شرکت های بزرگ فناوری به مرحله جدیدی می رسد و ممکن است شاهد نوآوری ها و فناوری های جدیدی در این زمینه باشیم. آینده تلفن‌های تاشو مملو از امکانات و هیجان است و مصرف‌کنندگان می‌توانند منتظر محصولات هیجان‌انگیزتر و پیشرفته‌تری باشند که تجربه گوشی‌های هوشمند را به سطح جدیدی ارتقا دهند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا