ارزهای دیجیتال

اولین بیانه سم بنکمن پس از اعلام حکم زندان

به گزارش ایران تحلیل:






سام بانکمن، مدیر عامل سابق صرافی ورشکسته FTX برای اولین بار پس از اعلام حکم خود با رسانه ها صحبت کرد.



به گزارش ایران تحلیل، سام بنکمن فرید، مدیرعامل سابق صرافی ارزهای دیجیتال FTX اخیرا پس از اعلام حکم زندان خود با رسانه ها صحبت کرد. سام بانکمن مدیر عامل سابق صرافی ارزهای دیجیتال FTX است که در نوامبر ۲۰۲۲ به همراه سایر شرکت های تابعه ورشکستگی خود را اعلام کرد. تصمیمات ضعیف سام بنکمن و ناترازی در گزارش های مالی آن شرکت منجر به از دست رفتن میلیاردها دلار سرمایه کاربران در سراسر جهان شد.

اعلام حکم حبس سام بنکمن

هفته گذشته اعلام شد که بانکمن توسط یک قاضی فدرال به ۲۵ سال زندان محکوم خواهد شد. بر اساس گزارش ای بی سی نیوز که در اول آوریل منتشر شد، سام بنکمن زمانی که در زندان بروکلین زندانی بود، از طریق ایمیل به سوالات رسانه ها پاسخ داد. وی از آگوست ۲۰۲۳ تا زمان اعلام نهایی حکم در این زندان به سر می برد. در ۲۸ مارس، قاضی کاپلان از دادگاه جنوبی نیویورک، سام بنکمن را به دلیل ارتکاب هفت جرم از جمله کلاهبرداری به ۲۵ سال زندان محکوم کرد.

بیانیه بعد از جمله سام بنکمن

سم بنکمن در واکنش به حکم خود به رسانه ABC گفت: “من هر روز از این ورشکستگی رنج می برم. هرگز قصد نداشتم به کسی صدمه بزنم یا پول کسی را بدزدم.

بسیاری از پاسخ هایی که سام بنکمن به این رسانه داد در واقع نوعی طفره رفتن از مسئولیت ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال FTX در نوامبر ۲۰۲۲ بود. او دلیل این اتفاق را تصمیم اشتباه و تصمیمات خودخواهانه خود عنوان کرده است. دلیلی برای این ورشکستگی دانست. اظهارات بانکمن مشابه اظهارات قبلی او قبل از ورشکستگی صرافی بود که در آن سعی داشت اشتباهات و تصمیمات خود را که منجر به مشکلات این صرافی شده بود توجیه کند و قول بازگشت مبالغ را به مشتریان داد.

پاسخ سام بنکمن به این رسانه احتمالا آخرین اظهارات او قبل از اعزام به زندان فدرال است. در نتیجه تصمیم قاضی کاپلان، او به یک زندان با امنیت متوسط ​​یا ضعیف در سانفرانسیسکو منتقل خواهد شد. با این وجود، وکلای سام بانکمن در ۲۸ مارس اعلام کردند که قصد دارند به حکم صادر شده برای موکل خود اعتراض کنند. البته تا زمان انتشار این گزارش، وکلای بانکمن اعتراضی نداشته اند. برخی از کارشناسان حقوقی بر این باورند که اگر سام بنکمن خوب رفتار کند ممکن است مجازاتش کاهش یابد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا