بانک و بیمه

اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در سال ۱۴۰۳| متقاضیان چند سکه می توانند سفارش دهند؟

به گزارش ایران تحلیل، سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران گفت: دهمین دوره حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۶ اسفندماه برگزار می شود. فروردین این حراج در سال ۱۴۰۳ برگزار می شود، این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و اموال موضوع مزایده دهم سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه می باشد. بهار آزادی ضرب در سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی.

وی افزود: حداکثر سفارش و حجم خرید برای هر متقاضی در مجموع ۵ سکه است. بنابراین می تواند ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه سکه کامل یا ترکیبی از هر سه اعم از سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد و مجموع هر سه نباید از ۵ قطعه بیشتر شود. شروع حراج از ساعت ۱۲:۰۰ و زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ می باشد. زمان نظارت و تخصیص از ساعت ۱۵ الی ۱۷ همان روز و نتایج مزایده ساعت ۱۷ اعلام می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: متقاضیان شرکت در حراج سکه طلای مرکز مبادلات ایران می توانند به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته ثبت نام و احراز هویت کنند. ضمناً توجه داشته باشید که واریز وجوه تراکنش از طریق کارت هدیه، کارت بانکی، کارت اعتباری مرابحه و کارت بانکی بدون شماره شبا ممنوع بوده و مسئولیت عدم عودت وجه بر عهده متقاضی می باشد. فرآیند بازپرداخت کیف پول برای سپرده‌ها از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود. در پایان شایان ذکر است متقاضیان جهت دریافت سکه به جدول زمانی منتشر شده در سایت رسمی مرکز مبادلات ارزی توجه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا