ورزشی

اولین خروجی قطعی پرسپولیس مشخص شد

محمد عمری پس از دوبار انصراف از دانشگاه اکنون به خدمت سربازی رفته و نیم فصل باید این تیم را به عضویت یک تیم نظامی ترک کند.

هافبک سرخ ها که فصل گذشته به عنوان پدیده پرسپولیس در این تیم رشد کرد و حتی شانس دعوت به تیم ملی را هم پیدا کرد، در این فصل شرایط برای او به گونه ای پیش رفته که باید به زودی کار را دنبال کند. به عنوان سرباز با پیراهن ملوان بندرانزلی. آهسته. تدریجی

عمری که به دلیل مصدومیت های پیاپی نتوانست به عنوان ستاره تیم یحیی گل محمدی ظاهر شود، برخلاف فصل گذشته باید آخرین حضور خود را با پیراهن شماره ۷۷ در دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته آخر نیم فصل دنبال کند.

پیراهنی که پیش از این محسن مسلمان و ستاره سابق قرمزها بر تن می کردند، در ملان نیز این کار را دنبال کرده بود تا دوران سربازی خود را پشت سر بگذارد و البته به دلیل عملکرد درخشان خود به بازیکنی محبوب در بین انزلیچی ها تبدیل شده بود. آن زمان. شاید داستان عمری متفاوت باشد و برخلاف مسلمان، او قبل از بازی در پرسپولیس دوران سربازی خود را به پایان رسانده بود.

عمری اما به نظر می رسد با این موضوع کنار آمده و آن را به نوعی سرنوشت پذیرفته است. جایی که قبل از سفر به رفسنجان به انزلی و انجام خدمت سربازی، چمدانش را بست. به قول او نه اثری از افسردگی و ناامیدی دیده می شود و نه نگرانی از آینده اش. او مدعی است با انگیزه بیشتری راهی انزلی می شود و پیراهن ملوان را برعهده می گیرد تا در ۲۳ سالگی مسیر جدیدی را طی کند.

هافبک پرسپولیس با صلاحدید یحیی گل محمدی در دیدار با مس رفسنجان به عنوان آخرین بازی نیم فصل این تیم به میدان می رود و در پایان این دیدار با پیراهن شماره ۷۷ خداحافظی می کند.درگیری که شاید خاطره جدایی احمد نوراللهی از این تیم را یادآوری کند.

به همین دلیل بازیکنان باتجربه پرسپولیس برای هم تیمی های خود برنامه ریزی ویژه ای دارند. شاید این بار برای دقایقی بازوبند به عمری داده شود و سرنوشت جدیدش را اینگونه دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا