اخبار اقتصاد ایران

اولین قدم برای جهش هپکو برداشته شد :: افق میهن

مدیرعامل هلدینگ هپکو با ابراز امیدواری نسبت به تحقق هپکو مدرن تا سال ۱۴۰۴ گفت: گام های اولیه برای جهش هپکو برداشته شده و اقدامات مهمی انجام شده است.

به گزارش افق میهن، وی روز یکشنبه در دیدار با مدیران هپکو افزود: تیم های مدیریت قبلی این شرکت برای هپکو امروز زحمات زیادی کشیدند و هیات مدیره فعلی شرکت نیز اهتمام ویژه و کار تیمی برای تحقق بخشیدن به آن داشته است. اهداف و برنامه ها

وی با تاکید بر اینکه هپکو سال گذشته از بحران خارج شد و امروز در مسیر شکوفایی و احیا قرار دارد، گفت: امروز با سفارش قطعات CKD اولین قدم برای جهش این شرکت برداشته شده است.

قربانی بیان کرد: امسال حدود ۱۷۰ نوع ماشین آلات سنگین در حال تولید و ۱۴۵ دستگاه در حال تولید است و تحول و جهش تولید در حال تحقق است.

وی با اشاره به خریدهای خارجی اعتباری این شرکت بدون ضمانت گفت: امروز ۵۰ درصد خریدهای خارجی این شرکت به صورت اعتباری انجام می شود و این برای هپکو یک معجزه است.

قربانی تاکید کرد: امسال و سال گذشته تمامی حقوق کارکنان این شرکت بدون کمک دولت پرداخت شد و شرکت در این زمینه به استقلال رسیده است.

مدیرعامل هلدینگ هپکو با بیان اینکه امید می رود تا سال ۱۴۰۴ به هپکوی مدرن برسیم، افزود: تاکنون ۳۵۰ دستگاه خارج از قرارداد تولید هزار دستگاه با سازمان شهرداری ها تولید و تحویل داده شده است و مقرر شده تا ۱۰ آبان ۱۴۰۳ ۱۴۵ دستگاهی که در مدار تولید هستند با کار ویژه تکمیل و تحویل مشتری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا