ترندهای روز

اولین واکنش دلار و بورس به نتیجه افق میهنات

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

همزمان با اعلام نتایج افق میهنات ریاست جمهوری، بازار ارز و سرمایه واکنش های متفاوتی به تایید ورود مسعود بیزیکیان به ساختمان پاستور نشان داد.

اولین واکنش دلار و بورس به نتایج افق میهنات

قیمت دلار پس از اعلام پیروزی پزشکان کاهش یافت

*اختازنیوز اعلام کرد: معاملات بازار ارز تهران از امروز در حالی آغاز می شود که قیمت ها در جریان معاملات پشت سر هم افت محسوسی را تجربه کردند و کانال های کاهشی میزبان قیمت دلار بودند. موضوع مهمی که معامله گران آن را ناشی از تاثیرات احساسی اعلام نتایج نهایی دور دوم افق میهنات ریاست جمهوری و پیروزی مسعود مزیکیان می دانند.

  • قیمت دلار امروز به زیر ارزش ذاتی خود رسیده است و معاملات پشت صحنه حکایت از عقب نشینی قیمت دلار تا کانال ۵۸ هزار تومانی دارد. امروز ارزش هر دلار به ۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.
  • * معامله گران بر این باورند که روند نزولی در بازار ارز در واکنش به نتایج افق میهنات فعال شده است، اما نوسان نزولی حاکم بر بازار نشان دهنده تغییر روند نیست و بازار تنها به این رویداد سیاسی واکنش احساسی نشان داده است. به گفته این گروه، بازار برای اصلاح قیمت همواره مسیر نزولی را در پیش خواهد گرفت و تغییر قیمت امروز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

    قیمت تتر کاهش یافت

    * در بازار ارزهای دیجیتال امروز، کاهش قیمت حرف اول و آخر را زد قیمت تتر که همواره یکی از عوامل موثر بر قیمت دلار است، افت شدید قیمت را تجربه کرد و با افت حدود سه هزار تومانی در محدوده ۵۹ هزار و ۷۴۰ تومان قرار گرفت. تکنسین های بازار معتقدند افت قیمت تتر ناشی از سیگنال نتیجه افق میهنات ریاست جمهوری و کاهش قیمت دلار است. چرا که قیمت اونس طلا امروز در بازار افزایش یافته است و بدون توجه به نتیجه افق میهنات، اجزا در راستای افزایش قیمت تتر عمل کرده اند.

    * معامله گران بر این باورند که قیمت دلار امروز در واکنش به نتایج افق میهنات ریاست جمهوری و پیروزی مسعود مزیکیان پشت خط به کاهش خود ادامه می دهد و احتمال سقوط قیمت اسکناس آمریکا به حمایت وجود دارد. دامنه. این گروه از فعالان بازار می گویند مرز ۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان پشتوانه مهمی برای دلار محسوب می شود و در صورت تثبیت زیر آن به صورت روزانه دچار عقب نشینی به سمت کانال های کاهشی می شود.

    بورس برای پزشکان فرش سبز پهن کرد

    ایسنا نوشته است که شاخص کل بورس تهران به نتایج افق میهنات ریاست جمهوری ایران واکنش نشان داد.

    اولین واکنش دلار و بورس به نتایج افق میهنات

    شاخص کل بورس امروز (شنبه) در واکنش به نتایج چهاردهمین دوره افق میهنات ریاست جمهوری که روز گذشته برگزار شد، روند رشد خود را امروز (شنبه) ادامه داد. شاخص بورس با ۴۱ هزار واحد افزایش به دو میلیون و ۱۴۲ هزار واحد رسید.

    شاخص هم وزن نیز افزایش یافت و از ۶۸۵ هزار و ۵۶۹ واحد گذشت.

    اولین واکنش دلار و بورس به نتایج افق میهنات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا