فناوری

اپل احتمالاً سری آیفون ۱۶ را ۲۰ شهریورماه معرفی می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دیجیاتو: اپل احتمالا کمی زودتر از همیشه از سری آیفون ۱۶ خود رونمایی خواهد کرد.

تاکنون شایعات مختلفی در مورد سری آیفون ۱۶ اپل فاش شده است; از افزایش ظرفیت باتری گرفته تا مجموعه ای نسبتاً جدید از دوربین ها و رنگ ها. حالا یک رسانه چینی تاریخ انتشار این سریال را که همه منتظر آن هستند فاش کرده است. این احتمال وجود دارد که اپل سری آیفون ۱۶ را زودتر از همیشه در تاریخ ۱۰ سپتامبر معرفی کند.

رونمایی احتمالی از سری آیفون ۱۶ در ماه سپتامبر

طبق گزارش رسانه های چینی CNMO، اپل احتمالاً در تاریخ ۱۰ سپتامبر از آیفون ۱۶ رونمایی خواهد کرد. این تاریخ کمی زودتر از تاریخ های معمول اپل است. به عنوان مثال، سال گذشته سه شنبه، ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریوراپل از سری آیفون ۱۵ رونمایی کرد. یکی دیگر از استثناهای اپل رونمایی از آیفون ۱۴ بود که در روز چهارشنبه ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۶) برگزار شد. شهریور)، برگزار شد.

آیفون ۱۶ به یکی از سری گوشی های اپل تبدیل شده است که علاقه مندان بسیار مشتاق هستند تا ببینند چه تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد و این شرکت چگونه می خواهد قابلیت های هوش مصنوعی را در آن ادغام کند. البته این شرکت در رویداد WWDC از Apple Intelligence و iOS 18 رونمایی کرد و تقریباً می دانیم که در بخش نرم افزار با چه چیزی روبرو خواهیم شد. با این حال، ممکن است همه ویژگی های هوش مصنوعی اپل در زمان عرضه سری آیفون ۱۶ در دسترس نباشد.

از نظر سخت‌افزاری، می‌توان انتظار داشت که مدل‌های حرفه‌ای اندکی حجم خود را افزایش دهند. مدل های معمولی نیز احتمالاً طراحی جدیدی خواهند داشت. همچنین، ظاهراً همه مدل‌ها به یک دکمه تصویربرداری جدید و تراشه‌های ۳ نانومتری سریع‌تر مجهز خواهند شد.

Action Button که سال گذشته انحصاری مدل های Pro بود، احتمالاً در تمام مدل های آیفون ۱۶ وجود خواهد داشت. همچنین، آیفون ۱۶ پرو احتمالاً به لنز زوم اپتیکال ۵ برابری تتراپریسم مجهز خواهد شد. هر دو مدل پرو احتمالاً دارای یک دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض هستند. این احتمال وجود دارد که به جز آیفون ۱۶ پلاس، ظرفیت باتری تمامی مدل ها افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا