فناوری

اپل به‌دلیل تبلیغ جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد: در هدف خود موفق نبودیم و متأسفیم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

تبلیغ تصویری اپل برای آیپد پرو جدید با تراشه M4 با موجی از انتقادات کاربران شبکه های اجتماعی و هنرمندان مواجه شد. این انتقادات به حدی بود که اپل اکنون مجبور شده است برای نشان دادن سازهای خلاقانه و هنری مانند پیانو در تبلیغ خود عذرخواهی کند.

Tor Mehren، معاون بازاریابی اپل در بیانیه ای به Ad Age گفت.

خلاقیت بخش اصلی DNA ما در اپل است و برای ما بسیار مهم است که محصولاتی طراحی کنیم که افراد خلاق را در سراسر جهان توانمند کند. همیشه هدف ما این بوده است که کاربران خود را به روش های بی شماری جشن بگیریم و ایده های آنها را از طریق iPad زنده کنیم. ما با این ویدئو در هدف خود موفق نبودیم و از این بابت متاسفیم.”

تبلیغ جنجالی اپل آیپد پرو M4

روز سه‌شنبه، اپل آی‌پد پرو مجهز به M4 را معرفی کرد که آن را باریک‌ترین محصول خود توصیف کرد. برای تبلیغ تمامی امکانات خلاقانه آیپد، این شرکت ویدئویی تبلیغاتی با عنوان “درهم شکستن!” منتشر شده در این ویدئو مواردی مانند پیانو، ضبط و سایر وسایل هنری تحت فشار پرس هیدرولیک له می شوند و در نهایت تنها محصول باقی مانده یک آیپد پرو است.

این موضوع مورد پسند هنرمندان و کاربران قرار نگرفته است. «هیو گرانت» بازیگر آمریکایی یکی از این افراد بود که تبلیغ اپل را «مخرب تجربه انسانی» اعلام کرد. پل گراهام، سرمایه گذار و یکی از بنیانگذاران Y Combinator نیز از دیگر منتقدان تبلیغ اپل بود که به تیم کوک، مدیر عامل غول فناوری گفت:

“استیو هرگز چنین تبلیغی را اجرا نمی کند. تماشای آن برای او بسیار دردناک خواهد بود.”

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا