فرهنگ و هنر

اکرانِ «شب‌های تاریک رم» در رم :: افق میهن

سعید محسنی کارگردان فیلم سینمایی «شب های تاریک رم» از نمایش این فیلم در ایتالیا خبر داد و عنوان کرد در فیلم ناتمام «کشم خفتگان» بازیگر دیگری جایگزین شهرام عبدلی می شود.

به گزارش افق میهن، سعید محسنی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «خشم خفتگان» که تولید خود را از سال گذشته آغاز کرده بود، درباره وضعیت این پروژه توضیح داد: این فیلم پس از گذراندن مرحله پیش تولید در سال ۱۳۹۴ به مرحله تولید رسید. ۱۴۰۲ اما بنا به دلایلی تولید فیلم موقتا متوقف شد. به فضل الهی پس از ساخت پروژه جدیدمان به نام «شب بیداری خفتگان» قطعاً آن کار را ادامه خواهیم داد.

وی درباره انتخاب بازیگر جایگزین برای زنده یاد شهرام عبدولی که در فیلم کاشم خفتگان ایفای نقش کرده است، گفت: برای ادامه فیلمبرداری این اثر به ناچار یک بازیگر جایگزین آقای شهرام عبدولی می شود اما ما هنوز به گزینه قطعی نرسیده اند.

این کارگردان درباره موضوع این فیلم گفت: «خشم خفته ها» داستان خانواده ای است که سال ها پیش با کودکی در جاده ای جنگلی تصادف می کنند و عواقب آن حادثه اکنون گریبانگیر آنها شده است.

محسنی درباره فیلم جدیدش «بیداری خفته‌ها» گفت: این فیلم درباره خبرنگاری است که به بررسی ماجرای وحشتناکی می‌پردازد که سال‌ها پیش در باغ ویلایی قدیمی رخ داده و با دعوت دوستانش ناخودآگاه برای بازدید وارد آن باغ می‌شود. و اتفاقات وحشتناکی برایشان می افتد این فیلم در ژانر ترسناک نیز ساخته شده و اکنون در مرحله انتخاب بازیگران قرار داریم.

وی در پایان سخنان خود از اکران خصوصی فیلم سینمایی «شب های تاریک رم» در ایتالیا خبر داد و گفت: «شب های تاریک رم» در تاریخ ۲۹ جولای (۸) مرداد) در رم ایتالیا منتشر خواهد شد. به دعوت شرکت چینی چیتای رام بنده به عنوان کارگردان باید در اکران خصوصی آن حضور داشته باشم و با تعدادی از هنرمندان کشورمان به این اکران خواهیم رفت. «شب های تاریک رم» یک فیلم اکشن است که توسط کارگردان، نویسنده و تهیه کننده مشهور نروژی، بنت هامر تهیه و ضبط شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا