فرهنگ و هنر

اکران آنلاین «هتل» از ۱۶ مرداد در شبکه نمایش خانگی :: افق میهن

فیلم کمدی «هتل» به صورت انحصاری در بستر فیلم نت به صورت آنلاین اکران می شود.

به گزارش افق میهن به نقل از روابط عمومی فیلم نت، فیلم «هتل» پس از اکران موفق در سینماها و کسب عناوینی چون دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران و سومین فیلم پرمخاطب سینمای ایران پس از سال ۵۷. به صورت آنلاین در فیلم نت منتشر شد. این فیلم ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۱۶ شروع می شود مرداد ۱۴۰۳ در قسمت «سینمای آنلاین» فیلم نت عرضه می شود.

فیلم سینمایی «هتل» به تهیه کنندگی محمد شصتها، کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزنی و مصطفی زندی ساخته شده است.

پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامینفر، صدف اسپهبدی، مه لقاء باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم زاده، جواد پولادی و سام نوری بازیگران این فیلم کمدی هستند.

فیلم «هتل» یک کمدی خنده دار است و داستان چند مهمان ناخوانده در یک هتل را روایت می کند. چند زن و مرد وارد هتلی می شوند و به طور اتفاقی همدیگر را ملاقات می کنند و ماجراهای کمدی خلق می کنند.

بخش «سینما آنلاین» فیلم نت، فیلم‌های مطرح و مطرح سینمای ایران را به صورت آنلاین نمایش می‌دهد. بلیت تماشای هر اثر ۸۰ هزار تومان است و برای تماشای فیلم های «سینما آنلاین» نیازی به خرید اشتراک فیلم نت نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا