فرهنگ و هنر

اکران فیلمی با بازی محسن تنابنده از هفته آینده :: ایران تحلیل

فیلم سینمایی «روزی روزی آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ پس از حدود پنج سال از هفته آینده اکران سینماها می شود.

به گزارش ایران تحلیل، مدیر پخش خانه فیلم به ایسنا گفت: اگرچه بین زمان تولید و اکران فاصله وجود دارد اما با توجه به فضا و داستانی که دارد و حضور بازیگران خوب امیدواریم این اتفاق بیفتد. شرایط خوبی در انتشار دارند.

وی افزود: «روزی روزگاری در آبادان» فیلمی انسانی در ستایش صلح در زمانی است که خاورمیانه درگیر جنگ است.

وی در خصوص پیش بینی خود از اکران با توجه به استقبال مخاطبان از فیلم های کمدی گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی و تحولات سیاسی جامعه، رویکرد مردم بیشتر به سمت کمدی است، اما «روزی رزگاری آبادان» نیز لحظات شیرینی دارد که می توان به آن اشاره کرد. هستند برای مخاطب جذاب خواهد بود. البته می دانم که این روزها آوردن مردم به سینما برای تماشای فیلم های غیر کمدی دشوارتر شده است و امیدوارم ارتباط خوبی بین مخاطب و این فیلم برقرار شود.

به گزارش ایسنا، اولین نمایش فیلم «روز روزهای آبادان» که اولین تجربه کارگردانی حمیدرضا آذرنگ است، در سال ۱۳۹۸ در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود.

فاطمه معتمد آریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی و امیرحسین ابراهیمی از بازیگران این فیلم هستند.

آذرنگ در نشست خبری این فیلم در جشنواره فجر که تحت تاثیر ویروس کرونا و با رعایت پروتکل های خاص برگزار شد، اظهار کرد: در روز اول جنگ آمریکا و عراق، موشکی به اشتباه به انبارهای این کشور اصابت کرد. شرکت نفت آبادان من کردم. این حادثه حاکی از خطای انسانی بود که ممکن است برای یک خانواده رخ دهد. من روی این موضوع در صحنه تئاتر کار کرده بودم و از آنجایی که دوست داریم حرف هایمان را با مخاطبان بیشتری در میان بگذاریم و فکر می کردم این موضوع قدیمی و کسل کننده نیست، با توجه به زیاده خواهی های انسانی که منجر به جنگ می شود، فیلم را دوست داشتم. ساختن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا