اخبار اقتصاد ایران

اگر از کالابرگ فجرانه استفاده کرده باشید یارانه‌تان کم می‌شود

در صورتی که سرپرستان خانوار از برگه کالای الکترونیکی استفاده نکرده باشند، کل مبلغ یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده، همان مبلغ از یارانه خانوار کسر و مابقی مبلغ به حساب واریز می شود. حساب سرپرست خانوار

ایران تحلیل یکصد و پنجاه و هشتمین مرحله یارانه معیشتی مربوط به اسفند در ماه ۱۴۰۲ قابل واریز به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های ۴ تا ۹ در سراسر کشور و از ساعت ۲۴ قابل برداشت می باشد.

در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها آمده است:

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص نحوه پرداخت یارانه معیشتی و تغییر زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک های اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماهه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه گام ۱۵۸ بر اساس قطعنامه اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل واریز به حساب سرپرستان خانوار دهک های ۴ تا ۹ کل کشور و از ساعت ۲۴:۰۰ قابل برداشت می باشد.

بر این اساس اگر سرپرستان خانوار از دهک های اول تا سوم باشند، به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و برای سایر دهک ها ۳۰۰ هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

در صورتی که سرپرستان خانوار از برگه کالاهای الکترونیکی استفاده نکرده باشند، می توان کل مبلغ یارانه را برای آنها برداشت کرد و در صورت استفاده، همان مبلغ از یارانه خانوار کسر و مابقی به حساب واریز می شود. حساب سرپرست خانوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا