ترندهای روز

اگر این کودک را دیدید با 110 تماس بگیرید

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

تحقیق برای یافتن این کودک از عصر روز جمعه ۸ تیر شروع شده و هنوز اطلاعات دقیقی از سرنوشت این پسر به دست نیامده است.

پدر آریان، کودک ربوده شده در توضیح ماجرا گفت: حدود ساعت ۱۸ روز حادثه به همراه سه فرزندم به پارک شهر رفته بودیم که این اتفاق افتاد. دست دوقلوهایم را گرفته بودم و با فرزند دیگرم که پسری ۸ ساله است به زمین بازی رفتیم. پارک شهر مثل هر آخر هفته شلوغ بود. دوقلوها به سمت تاب رفتند و شروع به بازی کردند. آرین و آرمین که سه سال و نیم دارند روی تاب بازی می کردند. بعد از ۱۰ دقیقه تاب خوردن، بچه ها را به سرسره بردم. همزمان حواسم به پسر ۸ ساله ام بود که اسمش آریا بود. آرین به سمت سرسره بزرگتر رفت و آرمین از سرسره کوچکتر بالا رفت. آرمین را به پسر بزرگم دادم و خواستم بروم پیش آرین. اما ناگهان آرمین وقتی از سرسره پایین رفت جلوی من افتاد، من رفتم او را بلند کنم.

این پدر نگران ادامه داد: چند لحظه بیشتر طول نکشید اما به محض اینکه به سرسره بزرگتر برگشتم خبری از آرین نبود آنقدر شوکه شده بودم که نمی توانستم درست فکر کنم و داشتم می دویدم. اینجا و آنجا و آرین را صدا می کند.» اما خبری از او نبود. بلندتر فریاد زدم که باعث شد بقیه اهالی پارک دورم جمع شوند. جزئیات و لباس هایی که آریان پوشیده بود را به همه گفتم تا بچه را پیدا کنم اما خبری از آرین نبود. ما فقط حدود ۱۵ دقیقه در پارک بودیم که این اتفاقات افتاد و بعد از آن همه جستجوهای ما بیهوده بود.

این مرد در ادامه گفت: در نهایت وقتی از جست و جو و یافتن آرین ناامید شدیم با پلیس تماس گرفتم و خبر ناپدید شدن پسرم را به ۱۱۰ اعلام کردم. ماموران کلانتری هم به پارک شهر آمدند اما اثری از آریان نبود.

با شکایت این پدر نگران که از ناپدید شدن آرین می گفت، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. در گام اول به بررسی دوربین های مداربسته پارک پرداختند. تصاویر دوربین ها نشان می داد که کودک بدون توجه به اتفاقاتی که در اطرافش می گذرد به سمت بیمارستان فیاضبخش در حال حرکت است و در حالی که سرش را پایین انداخته به آرامی به راه خود ادامه می دهد اما در نقطه ای از راه دیگر دوربینی وجود ندارد. تا بتوانیم یک کودک خردسال را ردیابی کنیم.

در ادامه تحقیقات، ماموران اداره آگاهی از کلانتری، مراکز درمانی و بهزیستی استعلام کردند اما تاکنون اثری از آریان به دست نیامده است. در حال حاضر خانواده آریان نگران پسر خردسال خود هستند و از مردم می خواهند که اگر او را دیده اند یا اثری از او دارند با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و سرنوشت پسرشان را به آنها اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا