فرهنگ و هنر

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید

بسیاری از رانندگان و دارندگان خودروهای تجاری قصد دارند تراکتوری با کیفیت مانند فاو J6-460 داشته باشند اما نسبت به نسبت خرید در بورس کالا تردید و نگرانی دارند.


ایران تحلیلی –

بسیاری از رانندگان و دارندگان خودروهای تجاری قصد دارند تراکتوری با کیفیت مانند فاو J6-460 داشته باشند اما نسبت به نسبت خرید در بورس کالا تردید و نگرانی دارند. برخی از آنها خرید خودرو در بورس کالا را کاری پیچیده و دشوار می دانند، اما واقعیت این است که روند خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت تر از ساعت ها چانه زنی با دلالان خودرو است.

حال اگر در خرید کیلر فاو J6-460 در بورس کالا شک دارید کافی است:

پنج دقیقه فیلم آموزشی آپلود شده در سایت رسمی بورس را در قسمت “ماشین” مشاهده کنید و صفر تا صد خرید خودرو در بورس را یاد بگیرید:

به سایت بورس به آدرس ime.co.ir مراجعه کنید. از منوی بالا به بخش “ماشین” بروید. در پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده است و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر روی قسمت “بیشتر” کلیک کنید تا فیلم آموزشی پخش شود.

می توانید از نمایندگی های تجاری گروه بهمن از آنها بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور آماده راهنمایی شما در این زمینه هستند; بنابراین با مراجعه یا تماس با نمایندگی ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار می دهند.

برخی از کارگزاران بورس این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند! با کارگزار سهام خود تماس بگیرید.

برخی از کارگزاران بورس این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند و راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.

در حالی که:

نیازی نیست کل مبلغ فاو را در روز معاملاتی بورس کالا در حساب خود داشته باشید! در این زمان اگر حداقل ده درصد از مبلغ پایه خودرو را در حساب خود دارید، می توانید در قیمت گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود ۴۷۸ میلیون تومان است.

معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار مقرون به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت به دست آورده اید را در اختیار دلالان قرار دهید. در بورس کالا قیمت را خودتان تعیین می کنید اما وقتی کالا در دست دلال است باید مطیع باشید.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا