خودرو

اگر شماهم خواهان خرید KMC A5 هستید این یک فرصت عالی است + سایت کرمان موتور


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل، KMC A5 در اصل نسل جدید خودروی SWM G01F است که حضور کوتاه مدتی در بازار ایران داشته است. KMC A5 یک کراس اوور جذاب و خوش تیپ با طراحی اسپرت و جوان پسند و همچنین امکانات ایمنی و راحتی گسترده است که در زمان عرضه آن را محبوب کرده است. اما در حال حاضر نبود شبکه خدماتی مناسب شبهه هایی را در مورد این خودرو در میان برخی از مشتریان ایجاد کرده است.

در این راستا شرکت کرمان موتور با انتخاب A5 به عنوان کراس اوور جدید بازار ایران با داشتن شبکه گسترده خدمات پس از فروش، قطعا آرامش خاطر را برای مشتریان این خودرو فراهم خواهد کرد. علاوه بر شبکه خدمات گسترده شرکت کرمان موتور، گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتری برای KMC A5 در نظر گرفته شده است. مهر تایید بیشتر انتخاب این خودرو از سوی مشتریان خواهد بود.

KMC A5 یک کراس اوور سایز متوسط ​​با طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۶۷۰، ۱۸۵۵ و ۱۷۴۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلی متر است. این خودرو از نظر فنی به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۳۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۲ نیوتن متر مجهز شده است. در این کراس اوور قدرت تولیدی موتور نیز از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود.

ترمزهای دیسکی جلو و عقب و همچنین سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و سیستم تعلیق پرتو پیچشی از دیگر ویژگی های A5 هستند. رینگ های این خودرو ۱۸ اینچ و لاستیک ها ۶۰/۲۲۵ می باشد.

از ویژگی های ایمنی و راحتی این خودرو می توان به فرمان برقی، شش کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل کشش و پایداری، کمک استارت در سربالایی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، ترمز دستی برقی جلو و پارک عقب اشاره کرد. سنسور، دوربین دید عقب، کروز کنترل، سقف پانوراما با قسمت بازشو، تهویه مطبوع اتوماتیک، دریچه هوا در ردیف دوم، خوشه ابزار دیجیتال، صندلی راننده برقی، گرمایش و سرمایش صندلی راننده، کنسول وسط ردیف جلو و عقب، شیفتر الکترونیکی، چرم داخلی، شیشه های برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین ثبت رویداد، درب صندوق برقی، آینه های بیرونی برقی تاشو با گرمکن، چراغ های LED در روز، صفحه نمایش مرکزی لمسی ۱۰ اینچی، سیستم صوتی با ۸ بلندگو و ۱ ساب ووفر، شارژر بی سیم، روشنایی کابین و غیره

KMC A5 با رادارهایی مانند هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، هشدار نقطه کور و دوربین ۳۶۰ درجه نیز از جمله خودروهای مجهز به سیستم های پیشرفته کمک رانندگی در بازار داخلی است.

در پایان باید گفت که با توجه به ذهنیت مثبت مردم نسبت به خودروی G01 و از سوی دیگر عرضه مجدد آن توسط شرکت کرمان موتور با پشتیبانی قوی شبکه خدمات و گارانتی طولانی مدت همراه با زبان طراحی جذاب و جوان پسند و تجهیزات غنی KMC A5 این خودرو را به یکی از بازیگران اصلی سگمنت خود در بازار تبدیل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به سایت شرکت کرمان موتور مراجعه فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا