ورزشی

اگر مرتکب قتل شده بودم کم‌تر جریمه داشت!/ ویدئو

عبدالله ویسی در خصوص جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ گفت: فشار بازی های لیگ به حدی است که متوجه جریمه شدنم از سوی سازمان لیگ نشدم. آیا سازمان لیگ مرجع قانونی صادرکننده حکم است؟ فکر می کردم این حکم از سوی کمیته انضباطی است و از رئیس کمیته انضباطی عذرخواهی می کنم.

وی افزود: بعد از مصاحبه تمام کتاب های ترجمه فارسی را نگاه کردم تا بفهمم معنی کلمه رصد چیست. فهمیدم یعنی دنبال کردن. آیا پید برای این موضوع ۲ میلیارد تومان جریمه می شود؟

ویسی در مورد اینکه جایی دعوت شده یا نه؟ گفت: بله، فردا باید به تهران بروم. اگر فردی متهم به قتل باشد، ابتدا باید به دادگاه برود، سپس دیوان عالی کشور و در نهایت برای او حکم صادر کنند! هنوز کمیته انضباطی نرفته ام، هنوز چیزی از من نپرسیده اند. من اگر بدترین کار دنیا یعنی کشتن انسان را انجام دهم باید ۸۰۰ میلیون جریمه بدهم، چرا باید دو کلمه ۲ میلیارد تومان جریمه شوم؟

وی در خصوص اینکه اگر این جریمه را تسویه نکند نمی تواند روی نیمکت فولاد خوزستان باشد، گفت: به خدا قسم برای این موضوع به فیفا یا CAS خواهم رفت چون چیزی نیست. کل قرارداد من با فولاد یک و نیم میلیارد تومان است و الان باید پانصد میلیون روی آن بگذارم و جریمه بدهم. اگر فولاد در لیگ بماند پاداش من ۵ میلیارد تومان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا