ورزشی

اگر هزینه نکنیم از کشورهایی مانند عربستان عقب خواهیم ماند

خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: لحظات جالبی را در لیگ پشت سر گذاشتیم، پیکان تیم خوبی با ترکیب خوب و بازیکنان خوب است؛ مثل همیشه آماده هستیم. و ما یک بازی مقابل هواداران خود داریم.

وی افزود: راستش باید بگویم انتظار اتفاقات خوبی را دارم، بین دو بازی لیگ ما مسابقات زیادی برگزار شد و امیدوارم بتوانیم به روند خوب گذشته بازگردیم.

مورائیس در خصوص مصدومیت کاوه رضایی گفت: وضعیت وی تغییری نکرده، همچنان مصدوم است و فردا او را نخواهیم داشت.

سرمربی سپاهان درباره جذب بازیکن از آکادمی ذوب آهن گفت: وقتی بازیکنی در آکادمی باشد یعنی در سطح یادگیری باشد، گرفتن بازیکن ۱۷ ساله خیلی سخت است تا گرفتن یک بازیکن. بازیکن ۲۴ ساله چون هزینه و زمان کار متفاوت خواهد بود. .

وی ادامه داد: به عنوان مربی یا مدیر باید به فکر گرفتن بازیکنان باکیفیت باشیم، امیدوارم دیگر در این مورد توضیح ندهم چون فکر می کنم این موضوع مشخص است.

مورائیس تصریح کرد: بازیکنی هم داریم که به ذوب آهن پیوسته و نامش عرشیا سرشوق است. فوتبال ایران باید به بازار نقل و انتقالات حرفه ای عادت کند. اگر بازیکنی می خواهیم باید تاوان حضور او را بپردازیم. ما باید درک کنیم که برای جذب بازیکن باید مبلغی پرداخت شود.

سرمربی سپاهان گفت: اگر پول خرج نکنیم از کشورهایی مثل عربستان عقب می افتیم و باید این واقعیت را بپذیریم که فوتبال حرفه ای شرایط خاص خودش را دارد.

وی در پایان گفت: فردا بازی دیگری است، امیدوارم هواداران در کنار ما باشند، قهرمانان نیاز به قهرمان دارند، همه شهروندان اصفهانی باید به سپاهان افتخار کنند و برای موفقیت دست به دست هم بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا