ترندهای روز

اگر یک خانم شاغل هستید، عاشق این پنج سریال کره‌ای خواهید شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

هر روز که می گذرد محصولات فرهنگی کره جنوبی بیشتر و بیشتر در بین مردم کشورهای مختلف محبوب می شود و در نتیجه علاوه بر سود اقتصادی قابل توجه برای این کشور، فرهنگ و تاریخ کره نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. . در میان این محصولات فرهنگی، موسیقی (کی پاپ) و سینما و سریال (K-drama) احتمالاً پرطرفدارترین هستند. اما در بین بسیاری از کشورهایی که قصد دارند مثلاً چنین بازاری را تحت سلطه خود درآورند، سریال کره ای و به قول خودشان KDrama چه ویژگی دارد که در بین مردم از کشورها، قاره ها و فرهنگ های مختلف محبوب شود؟

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

پاسخ به این سوال البته نیاز به بررسی جامع و تخصصی دارد، اما موضوعی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، حضور شخصیت های زن قوی در سریال های کره ای است. شخصیت های زن مستقل و حرفه ای که حضورشان تنها یک شعار توخالی نیست، بلکه خط داستانی اصلی سریال حول محور ویژگی ها و تصمیمات آنها شکل می گیرد.

به همین دلیل در این مطلب نگاهی انداختیم به تعدادی از محبوب ترین و موفق ترین سریال های تولید شده در کره جنوبی که دارای شخصیت های زن قوی هستند و در نتیجه اگر از تماشای زنان با اراده و حرفه ای لذت می برید، از دست ندهید. تماشای این سریال ها

دیو من

کارگردان: کیم جونگ هان

بازیگران: سانگ کانگ، کیم یو جونگ

تعداد قسمت ها: ۱۶

ژانر: فانتزی، کمدی-عاشقانه

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

خلاصه داستان: داستان تخیلی و جذاب این سریال با معرفی جانگ کو وون خبیث با بازی سانگ کانگ آغاز می شود. شیطانی که قربانیان خود را با پیشنهاد یک معامله وسوسه انگیز به دام می اندازد. در ازای برآوردن خواسته های هر فرد، روح آنها را دریافت می کند و فرد مورد نظر باید ۱۰ سال پس از رسیدن به آرزوی خود به جهنم برود. داستان «شیطان من» زمانی جالبتر می شود که این شیطان با زنی قدرتمند و مدیرعامل یک شرکت بزرگ به نام دو دو هی با بازی کیم یو جونگ آشنا می شود. با پیشرفت داستان، اتفاقات هیجان انگیز و غیرمنتظره زیادی رخ می دهد که احتمالاً نمی دانید چه زمانی به قسمت شانزدهم رسیده اید.

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

شخصیت زن قوی: در این سریال دو دو هی یک زن کاملا خودساخته است. در همان ابتدای سریال، وقتی جایزه بهترین مدیر عامل کره را دریافت می کند یا وقتی داستان پیش می رود متوجه می شویم که او در دوران دانشجویی شرکتی ایجاد کرده است که بعد از ۷ سال در نوع خود بهترین است. متوجه شوید که با چه زن قدرتمندی روبرو هستیم. کسی که در جایی می گوید «من با کارم ازدواج کرده ام» هر روز ساعت های طولانی کار می کند، بدون تردید سخت ترین تصمیم ها را می گیرد و در نهایت، حتی وقتی با یک شیطان یا قاتل درگیر است، باز هم این توانایی را دارد که به یک سو دست و پا کند. شرکت بزرگ

سقوط بر روی شما

کارگردان: لی جونگ هیو

بازیگران: هیون بین، سون یه جین، سئو جی هی، کیم جونگ هیون

تعداد قسمت ها: ۱۶

ژانر: کمدی-عاشقانه

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

خلاصه داستان: یون سه ری با بازی سون ی جین که دخترخوانده و وارث یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین مردان کره جنوبی است، در همان ابتدای داستان هنگام پاراگلایدر بر اثر اشتباه در داخل مرز کره شمالی سقوط می کند. . یون توسط یک افسر عالی رتبه کره شمالی به نام کاپیتان ری جئونگ هیوک با بازی هیون بین کشف می شود و داستان با تلاش یون برای فرار از کره شمالی و کمک کاپیتان و البته عشق بین این دو شخصیت ادامه می یابد. .

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

شخصیت زن قوی: یون سه ری را بسیاری یکی از قدرتمندترین شخصیت های زن در تاریخ درام های کره ای می دانند. ایوان که پس از مرگ مادر اصلی‌اش توسط خانواده‌ای ثروتمند به فرزندی پذیرفته می‌شود، به زودی نشان می‌دهد که چه استعدادی در راه تولید ثروت دارد. او در سنین پایین یک شرکت و برند محصولات مد و زیبایی را از صفر به بالاترین جایگاه ممکن رسانده و فوق العاده حرفه ای، سرسخت و با اعتماد به نفس است. یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد ایوان نحوه لباس پوشیدن و ظاهر او است. ایوون به عنوان یک مدیر عامل زن، همیشه بسیار شیک و خوش لباس است و معمولا کت، کت و شلوار و کیف از برندهایی مانند Chanel، Louis Vuitton و Celine می پوشد.

هتل دل لونا

کارگردان: آه چونگ هوان

بازیگران: یو، یئو جین گو، شین جانگ کیون، باه هاه سان

تعداد قسمت ها: ۱۶

ژانر: فانتزی، کمدی، عاشقانه، ترسناک

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

خلاصه داستان: داستان جذاب این سریال تخیلی حول محور هتلی برای مردگان و البته مدیر جذاب و خوش پوش آن می چرخد. جان منول با بازی یو، زنی است که به خاطر گناهانش مورد نفرین قرار می گیرد تا اینکه کسی را مقصرتر از خودش می یابد تا سازمانی را که مانند هتلی برای مردگان است مدیریت کند. داستان با ورود گو چانگ سانگ با بازی یئو جین گو جالب تر می شود. به دلیل قراردادی که پدرش سال ها پیش قبول کرد، گو اکنون باید در این هتل باشد و به عنوان مدیر زیر نظر جان کار می کند.

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

شخصیت زن قوی: احتمالاً شخصیت زن خوش پوش و البته ترسناک تر از جان منول در سریال های کره ای پیدا نخواهید کرد. اگرچه جان اغلب احمقانه رفتار می کند و به راحتی عصبانی می شود، اما در کار خود بسیار ماهر است و تشخیص هوش بالای او کار سختی نیست. البته جان سلیقه بسیار گرانی دارد و کمد پر از محصولات برندهای گران قیمتی چون Givenchy، Gucci، Dior، Miu Miu، Versace، Chloe، Chanel، Nina Ricci و Mara Mara دارد. تماشای لباس ایران تحلیلی جان به عنوان مدیرعامل یک سازمان فراطبیعی، مطمئناً بر لذت شما از تماشای این سریال می افزاید.

تسلیم نشو (Run On)

کارگردان: لی جائه هون

بازیگران: ام سی وان، شین سه کیونگ، چوی سو یونگ، کانگ ته آه

تعداد قسمت ها: ۱۶

ژانر: عاشقانه، کمدی، درام، ورزشی

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

خلاصه داستان: دونده سابق کی سون-گئوم با بازی ام سی سی وان تلاش می کند به عنوان مدیر برنامه ورزشکاران کار کند، اما در عین حال به شدت تنهاست. تنها دوست او مترجمی است که دنیا را میدان جنگ می بیند. ماجرا با آمدن مدیرعامل جذاب یک شرکت قدرتمند در عرصه ورزش و عشق سوزان او جذاب تر می شود و از عشق و تنهایی و قدرت جنون گرفته تا ورزش حرفه ای و شرایط روحی ورزشکاران حرفه ای پس از بازنشستگی را در خود جای داده است.

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

شخصیت زن قوی: دوران سخت و پرتلاطم کودکی، مدیر عامل زن یک آژانس ورزشی معروف را به لجبازی و صراحت و حتی گاهی بداخلاق و کنایه تبدیل کرده است. او در کودکی به دلیل سخت گیری خانواده مجبور به ترک فوتبال شد. او اکنون در بزرگسالی به یک زن مستقل و یک رهبر قدرتمند تبدیل شده است که تعصبی مثال زدنی نسبت به شرکت و کارمندان آن دارد و البته ذوق هنری خوبی دارد.

رویارویی

کارگردان: پارک شین وو

بازیگران: سانگ هی کیو، پارک بو گوم

تعداد قسمت ها: ۱۶

ژانر: ملودرام، عاشقانه

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

خلاصه داستان: ما به زنی به نام چا سو هیون با بازی سانگ هی کیو می‌پیوندیم. زنی که همیشه در طول زندگیش برای دیگران مثل یک دارایی بوده و حتی خانواده ثروتمند و سیاسی اش او را مجبور کردند که برای اهداف خود با پسر یک خانواده ثروتمند ازدواج کند. چا پس از پی بردن به خیانت شوهرش از او جدا می شود. چا در حال حاضر تنها است و مسئولیت های زیادی دارد، از جمله مدیرعاملی هتلی که بر اساس بخشی از طلاق به او واگذار شده است. داستان این سریال و البته زندگی چا با آمدن مردی جالب با روحیه آزاد جذاب تر می شود.

اگر شما یک زن شاغل هستید، این پنج سریال کره ای را دوست خواهید داشت

شخصیت زن قوی: مانند بسیاری از مدیران عامل زن در درام های کره ای و شاید در دنیای واقعی، چا سو هیون یک معتاد به کار است. او که بعد از طلاق مسئولیت های زیادی دارد نه به عشق و رابطه فکر می کند و نه برای آن وقت دارد. نگاه چا به جهان پس از آشنایی با کیم جین هیوک با بازی پارک بو گوم به تدریج تغییر می کند و به عنوان زنی قدرتمند از خانواده ای با نفوذ، می فهمد که زندگی زیباتر از مبارزه مداوم برای قدرت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا