اخبار اقتصاد ایران

ایجاد بازار و کارگاه‌های دائمی فروش صنایع دستی با استفاده از ظرفیت دفتر پست چوکام

مدیر کل پست گیلان از برنامه ریزی این اداره کل برای ایجاد بازارچه و کارگاه های دائمی فروش صنایع دستی با استفاده از ظرفیت اداره پست چوکم خبر داد.

ایران تحلیل صبح امروز یکشنبه بیست و چهارم دی ماه کارگاه آموزشی «تجارت الکترونیک و نحوه استفاده از درگاه پستی» برای فعالان صنایع دستی شهرستان خمام با حضور محمدحسین هوشنگی مدیرکل استانداری گیلان برگزار شد.
مدیرکل پست گیلان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را تسهیل ورود فعالان صنایع دستی به عرصه تجارت الکترونیک عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین اهداف پست گیلان توسعه تجارت الکترونیک در استان با محوریت حمایت از تولیدات و تولیدات داخلی و خرد فروشان با علاقه. بهره گیری از ظرفیت لجستیکی گسترده شرکت پست.
وی تصریح کرد: با توجه به ایجاد واسط های پستی توسط شرکت های دانش بنیان بومی استان، فعالان صنایع دستی شهرستان خمام می توانند از این بستر ایجاد شده برای توسعه فروش اینترنتی محصولات و تولیدات خود بهره ببرند.
مدیرکل پست گیلان از برنامه ریزی این اداره کل برای ایجاد بازارچه و کارگاه های دائمی فروش صنایع دستی با استفاده از ظرفیت پست چوکم خبر داد و اظهار داشت: این اداره می تواند به عنوان مرکز فروش اینترنتی محصولات مورد استفاده قرار گیرد. و صنایع دستی مردم منطقه. قرار داده شود
هوشنگی در ادامه از بازنگری خطوط مبادلات روستایی استان خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا خدمات پستی در روستاها با سرعت و دقت بیشتری ارائه شود.
لازم به ذکر است در این کارگاه آموزشی روش ارائه خدمات واسطه پستی برای ایجاد پنل های فروش و مزایای استفاده از بسترهای بومی برای توسعه فروش آنلاین برای شرکت کنندگان در این دوره تشریح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا