اخبار اقتصاد ایران

ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی برای واگذاری سرویس FTTH در بلوار شهدای گمنام رشت

مدیر مخابرات منطقه گیلان با اشاره به ایجاد زیرساخت های مخابراتی به منظور ارائه سرویس FTTH در کوچه های بلوار شهدای انوهام تصریح کرد: این عملیات به صورت شبانه و افقی با ترانچر و با تلاش همکاران شبکه، رئیس و مسئول انجام می شود. کارکنان مرکز مخابرات ۵ به منظور ارائه اینترنت فیبر نوری. آغاز شده است.

ایران تحلیل، مدیر مخابرات منطقه گیلان از ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه سرویس FTTH در بلوار شهدای آناهمه شهرستان رشت خبر داد.

یدالله حسنی مریان مدیر مخابرات منطقه گیلان با اشاره به ایجاد زیرساخت های مخابراتی به منظور ارائه سرویس FTTH در کوچه های بلوار شهدای انوهام گفت: انتقال اینترنت ۵ فیبر نوری آغاز شد.

حسنی در ادامه در خصوص انتقال خدمات پهنای باند به مشتریان افزود: در این طرح که در قالب طرح نجما انجام شد، زیرساخت های لازم برای توسعه و انتقال اینترنت پرسرعت مخابراتی بر روی بستر فیبر نوری ایجاد می شود. و خدمات مورد نظر به مشتریان منتقل می شود.

مدیر منطقه گیلان ادامه داد: به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان، فروش خدمات ویژه و محصولات متنوع از جمله فیبر نوری به منازل (FTTH) در دستور کار مخابرات منطقه و مدیریت شهری رشت قرار گرفته است. و امیدواریم بزودی بتوانیم خدمات ارائه دهیم. پهنای باند را به مشتریان و متقاضیان عزیز بسپارید.

نصب تجهیزات و تعویض باکس های مخابراتی در جاده سنگر رشت مسی به نوری

مدیر ارتباطات منطقه گیلان در تکمیل این خبر گفت: با سرمایه گذاری اعتباری در نظر گرفته شده مس کافو ۳۴ جاده سنگر به کافو نوری بازگردانده شد.

حسنی به نقش مهم کافه های نوری در ارائه خدمات کیفی و کمی به مشترکان در بستر فیبر اشاره کرد و افزود: با بازگشت این کافه ظرفیت سازی برای مشترکان این مسیر در زیرساخت فیبر و مشترکان فراهم شده است. این منطقه از امکانات این کافه با کیفیت خوب بهره مند است. و از سرعت بالایی استفاده می کنند.

مدیر مخابرات منطقه گیلان تصریح کرد: فیبرهای نوری دارای کیفیت و پهنای باند بالا، قابلیت اطمینان و ایمنی بیشتر و مقاومت در برابر رطوبت هستند و با توجه به این قابلیت های فیزیکی و فنی، عموم مردم نسبت به شبکه مسی از این فناوری استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا