اخبار اقتصاد ایران

ایجاد سیستم فروش اقساطی، بزرگترین مزیت رقابتی ماست :: ایران تحلیل

با وجود شرایط تورمی و کاهش قدرت خرید مردم، توانستیم با ایجاد سامانه فروش اقساطی و لیزینگ وضعیت موجود را بهبود بخشیم تا مردم بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گزارش ایران تحلیل، عباس ابهری، مدیر هلدینگ گروه همتا صنعت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه با استفاده از نیروهای توانمند و کارآمد قدیمی و جوان توانستیم محصولی با کیفیت تولید کنیم، گفت: مدیران و سهامداران شرکت. هلدینگ صنعت گروه همتا، در دوران تحریم‌های ثانویه و قبل از همه‌گیری کرونا، تصمیم گرفت به جای برندهای مشابه خارجی که به دلیل تحریم‌ها تمایلی به فعالیت در ایران نداشتند، یک برند ایرانی ایجاد کند.

وی افزود: یک برند باکیفیت باید هم از نظر رقابت پذیری و هم از نظر قیمت و کیفیت با سایر شرکت های مشابه رقابت کند. علاوه بر این، محصولات باید به گونه ای تولید شوند که شهروندان بتوانند با افتخار محصولات ایرانی را خریداری کنند.

قائم مقام مدیرعامل هلدینگ گروه همتا صنعت تصریح کرد: خوشبختانه در طول ۵ سال تاسیس شرکت موفق شدیم به سمت هدف خود حرکت کنیم و در راستای شعار هلدینگ محصولی با کیفیت و نشان دهنده هنر ایرانی طراحی کردیم.

طراحی یک مدل اقتصادی پویا

ابهری تمرکز بر حفظ و ارتقای کیفیت و افزایش میزان تولید نسبت به سال گذشته را از برنامه های این گروه برشمرد و گفت: هدف ما این بود که بتوانیم هم از نظر کیفی و هم از نظر آماری محصولات بهتری را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان نهایی قرار دهیم. .

وی ادامه داد: علاوه بر این توسعه شبکه و افزایش کانال های فروش و رشد خدمات از نظر تعداد نمایندگان و آموزش نیروها از برنامه های هلدینگ در سال جاری است.

قائم مقام مدیرعامل هلدینگ گروه همتا صنعت گفت: با استفاده از نیروهای جوان پویا سبد محصولات کامل و جامعی را به مخاطبان و مصرف کنندگان ارائه می کنیم و با طراحی مدل اقتصادی پویا توانسته ایم به نیازهای مشتریان در سلایق مختلف پاسخ دهیم.

ابهری تصریح کرد: با وجود شرایط تورمی و کاهش قدرت خرید مردم توانستیم تقاضا را در بین مصرف کنندگان تحریک کنیم و به نوعی خرید لوازم خانگی که به دلیل شرایط معیشتی راکد شده بود، شد. با پیاده سازی سامانه فروش اقساطی و لیزینگ ایجاد شده تا مردم بتوانند به راحتی خرید کنند.

مزیت رقابتی هلدینگ گروه همتا صنعت، بهبود سیستم لجستیکی است

قائم مقام مدیرعامل هلدینگ گروه همتا صنعت درباره مزیت رقابتی این شرکت گفت: با ایجاد شبکه گروه همتا ترابر توانستیم در کمترین زمان ممکن سیستم لجستیکی را سرعت بخشیده و کالا را ارسال و برای مشتریان ارسال کنیم.

وی افزود: به جای اینکه کل سرمایه خود را به سرمایه ثابت تبدیل کنیم، سعی می کنیم از ظرفیت خالی سایر کارخانه ها برای توسعه و افزایش تولید سالانه استفاده کنیم.

ابهری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال در زمینه فروش اقساطی و تنوع محصولات در کانال های فروش بازار و همچنین تنوع محصولات به اهداف مورد نظر خود دست یابیم و بتوانیم عرضه کنیم. محصولات با کیفیت در کنار برندهای دوم و سوم به بازار عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا