اخبار اقتصاد ایران

ایجاد طرح توسعه صنعتی ۹۰۰ میلیارد تومانی در لاهیجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از راه اندازی طرح توسعه شرکت ماشین سازی امیدی با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد تومانی در آینده نزدیک در لاهیجان خبر داد.

افق میهن، تیمور پورحیدری در بازدید از طرح توسعه شرکت ماشین سازی امیدی به همراه محمدحسین محمدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در لاهیجان گفت: طرح توسعه این شرکت ۷۵۰۰ متر مربع با پیش بینی اشتغال ۷۴ نفر برای پاسخگویی به نیاز بازار مشتریان داخلی و خارجی با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت امید ماشین سازی در اختیار ۸۰۰ شرکت داخلی قرار می دهد و ماشین آلات ساخت خود را به ۶۳ کشور جهان صادر می کند و با تولید ماشین آلات با کیفیت با شرکت های بزرگ اروپایی رقابت می کند.

لازم به ذکر است صبح امروز صامت مدیرکل گیلان به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان علاوه بر بازدید از شرکت ماشین سازی امیدی سازنده انواع ماشین آلات در حوزه مواد غذایی شرکت نوشین فرد تولید کننده کیک و کلوچه و شرکت بهارنوش خزر تولید کننده آب آشامیدنی. جلسه فرعی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز در محل فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا