اخبار بورس

ایجاد هلدینگ “رافزا”در آینده نزدیک/ محصولات جدید در راه است

مدیرعامل رایان حمافزا اعلام کرد:

مدیرعامل شرکت رایان هم افزا گفت: با کمک سهامداران و هیات مدیره می خواهیم هلدینگ فناوری رایان هم افزا را در آینده نزدیک تاسیس کنیم تا بتوانیم با انعطاف و انعطاف بیشتری به نیازهای بازار سرمایه پاسخ دهیم. ” قدرت در زمینه های تخصصی.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلحجت فرهنگیان مدیرعامل شرکت رایان هم افزا در مراسم رونمایی از اولین سامانه هوش تجاری بازار سرمایه گفت: شرکت رایان هم افزا در سال ۱۳۸۳ و پس از آن با هدف حضور و بهبود زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت خود را آغاز کرد. بازار همواره به عنوان بال توسعه فناوری در بازار عمل کرده است.

وی افزود: تحولی مشترک بین بازار، فناوری و قوه مقننه وجود دارد که با توسعه هر بخش، بخش‌های دیگر توسعه می‌یابد. هرچه فناوری گسترده تر و حرفه ای تر باشد، بازار حرفه ای تر خواهد بود. هرچه بازار عمیق‌تر شود، فناوری مورد نیاز گسترده‌تر است.

فرهنگیان خاطرنشان کرد: شرکت رایان هم افزا محصولات خود را در سه گروه کارگزاری، سبد کالا و صندوق ارائه کرده است و زیرمجموعه های این سه خط تولید ۱۵ محصول اصلی است که در این میان ۹۰ سرویس زنده در اختیار موسسات مالی قرار دارد.
مدیرعامل «رافزا» ادامه داد: رایان همافزا در سال‌های اخیر با حضور در خطوط و خطوط جدیدی که هدف آن پوشش زنجیره نیاز کارگزاران و موسسات مالی است، وارد شده و پایه‌گذاری خطوط تولید جدید را ایجاد کرده است. یک سری اتفاقات برای سازماندهی، ارائه محصولات و سیستم ها و ارائه اطلاعات در این رویدادها.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در این رویداد در مورد سیستم هوش تجاری در بازار سرمایه و نیازهای زیرساختی در قالب گزارش های مدیریتی برای موسسات مالی صحبت خواهیم کرد. در رویدادهای آینده به محصولاتی مانند حوزه پرداخت در بازار سرمایه، صندوق های جدید در بازار سرمایه و سرویس جدید «توسیر» می پردازیم و همچنین رویدادهایی را تا پایان سال برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم ارتباط مستقیم برقرار کنیم. با ذینفعان

فرهنگیان در ادامه تصریح کرد: به منظور توسعه بیشتر فناوری اطلاعات و دسترسی یکسان به اطلاعات در بازار سرمایه، با تلاش فراوان در حال طراحی و استفاده از بسترهای خلاقانه برای هوش تجاری در بازار سرمایه هستیم. در راستای گسترش کسب و کار رایان همافزا هوش، ما اولین محصول خود را برای پالایش، ایجاد تیم، افزایش و ایجاد درآمد جدید، کسب مزیت رقابتی و ایجاد وفاداری مشتریان کارگزار با سیستم هشدار ارائه می دهیم.

مدیرعامل این شرکت رایان همافزا ادامه داد: این سامانه با تبدیل داده های خام به اطلاعات کاربردی و تجزیه و تحلیل آن، فرصت ورود به دنیای جدیدی از گزارش و تصمیم گیری را در اختیار کارگزاران بازار سرمایه قرار می دهد.

وی افزود: در حال حاضر بیشترین نیاز مدیران در موسسات مالی، تجزیه و تحلیل اطلاعات و طبقه بندی آنها برای به دست آوردن اطلاعات دقیق است. سیستم هوش تجاری رایان همافزا در نسخه جدید به دنبال ارائه ۱۲۳ گزارش، نیازهای اساسی تولید و تحلیل های لازم از عملکرد و رفتار مشتریان، ریسک ها و مشکلات در ایجاد وفاداری و توسعه روابط با مشتریان و همچنین در اختیار کارگزاران است. در فازهای بعدی حوزه هایی مانند «فراد»، ریسک و پولشویی به این سامانه اضافه می شود. علاوه بر این، توانایی و انعطاف پذیری موسسه مالی برای ایجاد گزارش های جدید در این سیستم وجود دارد.

فرهنگیان تاکید کرد: کارهای انجام شده در این حوزه از دستاوردهای جهانی و جدیدترین نرم افزارهای موجود بهره مند شده است. نیاز کارگزاران و عناصر بازار برای رفع این نیازهای نظارتی هم در سطح کارگزار و هم در سطح سازمان های نظارتی از سال گذشته مبنای ایجاد سیستم هوش تجاری شد.

مدیرعامل شرکت رافزا گفت: انتظار داریم با تکیه بر پتانسیل شرکت رایان همافزا به دستاوردهای بزرگتری دست یابیم. هلدینگ فناوری رایان همافزا تا بتوانیم با انعطاف بیشتر و قویتر به نیازهای بازار سرمایه در حوزه های خاص پاسخ دهیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا