بانک و بیمه

ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال ارائه شد

به گزارش افق میهن، مصطفی پرتوفکنان عضو هیئت مدیره شرکت سپه در سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی که با حضور مدیران و کارشناسان نظام بانکی و جمعی از اساتید، دانشجویان و پژوهشگران برگزار شد، حضور یافت. در حوزه بانک با ارائه مقاله ای با عنوان ظرفیت سازی آسیب شناسی و بالفعل قرض الحسنه، ایده جدیدی برای اعطای وام املاک (منقول و غیرمنقول) برای جهش تولید بر اساس مطالعه موردی در سپه ارائه کرد. بانک.

پرتافکنان در این همایش اظهار داشت: بر اساس بند ۲ اصل ۴۳ قانون اساسی مبنی بر تامین امکانات و شرایط لازم برای کسانی که می توانند کار کنند اما ابزار و امکانات لازم را ندارند با توجه به افزایش قیمت امکانات و تجهیزات شروع به کار و عدم پوشش سقف قرض الحسنه از طریق وام بدون بهره، برای این دسته از افراد با در نظر گرفتن ظرفیت وسیع قرارداد قرض الحسنه و اجازه استقراض ملک و تعریف دارایی که فقط پول نقد نیست. زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید را تشکیل داد.

قرارداد وام

عضو هیئت مدیره بانک سپه افزود: در این طرح مردم، سازمان ها، دولت ها و بانک ها می توانند اموال خود از قبیل زمین، مسکن، ماشین آلات، تجهیزات و غیره را که راکد و مورد نیاز کارآفرینان توانمند هستند، واگذار کنند. تنظیم قرارداد اعتبار و در دسترس قرار دادن آن از طریق بانک ها یا با راه اندازی سازمان و موسسه مدیریت اعتبار.

پراتافکنان خاطرنشان کرد: بررسی پژوهش مورد نظر از طریق مدل داده های بنیاد، با مطالعه پیشینه نظری داخلی و خارجی و کارشناسان بانکی، ۱۳۵ مفهوم را استخراج و با تحلیل داده ها، مدل اجرای موضوع را طراحی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا