ترندهای روز

ایده عجیب و غریب ایلان ماسک پس از ترور ترامپ

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

پس از ترور ناموفق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان مبارزات افق میهناتی در پنسیلوانیا، بسیاری از چهره های مطرح دنیای فناوری و رهبران سیاسی جهان به این موضوع واکنش نشان دادند. در این میان واکنش و در واقع ایده عجیب الون ماسک برای امنیت مردم جالب است.

به نظر می رسد آقای ماسک که پس از ترور ترامپ نگران امنیت خود است، اکنون بیش از هر زمان دیگری به فکر ساخت یک زره فلزی پرنده است.

در همین راستا و پس از حمله به ترامپ، کاربری به نام Whole Mars Catalog در شبکه اجتماعی X به صاحب این پلتفرم و مدیرعامل تسلا (یکی دیگر از شرکت های ایلان ماسک) نوشت که ماسک نیز باید به فکر ارتقای امنیت خود باشد. ماسک در پاسخ به این کاربر نوشت: شاید زمان ساخت آن زره فلزی پرنده رسیده باشد.

ایان مایلز چیانگ یکی از دوستان آقای ماسک در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به اینکه اگر بتوانند نزد ترامپ بروند حتما به ماسک خواهند رفت، از مدیرعامل اسپیس ایکس خواست تا تدابیر امنیتی خود را سه برابر کند.

ایلان ماسک در پاسخ به دوستش از دستگیری دو مرد مسلح در دو بازه زمانی مختلف در ۸ ماه گذشته در نزدیکی مقر تسلا در تگزاس خبر داد که قصد کشتن او را داشتند.

لازم به ذکر است که ایلان ماسک پس از حمله به دونالد ترامپ، با انتشار پستی در ایکس ضمن آرزوی سلامتی برای آقای ترامپ، رسما حمایت خود را از نامزد جمهوری خواهان در افق میهنات پیش رو اعلام کرد.

ماسک به همین جا بسنده نکرد و در گفت و گوهایی درباره این اتفاق از بی کفایتی سرویس مخفی آمریکا به شدت انتقاد کرد و خواستار استعفای رئیس این سرویس شد. به گفته آقای ماسک، این اتفاق یا عمق بی کفایتی سرویس مخفی را نشان می دهد و یا عمدی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا