اخبار اقتصاد ایران

ایران‌خودرو آب پاکی را روی دست همه ریخت؛ فروش جدید خودرو نداریم

در روزهایی که قیمت خودرو در نجومی ترین حالت خود قرار دارد

مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران خودرو از ارسال مجدد (برای چندمین بار) فراخوان پرداخت به مشتریان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که در زمستان ۱۴۰۲ نوبت اولویت داشتند اما هنوز موفق نشده اند، خبر داد. در انجام پرداخت

ایران تحلیل در پی صدور فراخوان پرداخت وجه تعدادی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه تا شهریور ۱۴۰۳، کیوان پناهی- مدیر عملیات فروش این گروه خودروسازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای تعدادی از مشتریان با اولویت زمستان امسال طی چند مرحله فراخوان واریز وجه شده است اما دریافت نکرده اند. هنوز هیچ سپرده ای وجود ندارد اکنون ایران خودرو تصمیم گرفته تا فرصتی برای کمک به این مشتریان ایجاد کند و برای دومین بار از این مشتریان برای واریز فراخوان فراخواند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه برخی موضوع فروش جدید یا پیش فروش را مطرح کرده اند; تاکید می شود هیچ فروش جدیدی به مشتریان جدید انجام نخواهد شد. بلکه سپرده مشتریان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ می باشد.

بنابراین مشتریان می توانند پس از دریافت پیامک از گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر فعال شدن بخشنامه مذکور در سایت این گروه خودروسازی، با مراجعه به سایت فروش آنلاین ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام کنند. .

شرایط انتخاب و واریز مجدد وجوه برای مشتریان با اولویت زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه طبق جدول زیر ارائه شده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا