اخبار اقتصاد ایران

ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کرد :: افق میهن

ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، “لوح و تندیس ملی احترام به حقوق مصرف کننده” را از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد. ایرانسل برای نهمین سالی است که در همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزیده می شود.

به گزارش افق میهن، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان صبح امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ با حضور دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صلح و مدیر عامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاونین وزیر صنعت صنعت معدن و تجارت، مدیران بنگاه های اقتصادی و اصحاب رسانه در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم “لوح و تندیس ملی احترام به حقوق مصرف کننده” از سوی “سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان” به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور اهدا شد. ایران و اولین ارائه دهنده خدمات نسل پنجم در ایران و مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل دریافت کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم گفت: هیچ تفاوتی بین مصرف کننده و تولیدکننده از نظر اخلاق در کسب و کار وجود ندارد. فقط اخلاق باید بین این دو حاکم باشد و اگر اخلاق در تجارت نباشد، حقوق طرفین رعایت نمی شود.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز به اهمیت رضایت و حمایت مشتریان اشاره کرد و گفت: در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویه های جدید و سخت گیرانه در کنار نظرسنجی، ما را به دنبال داشت. تلاش خواهد کرد در کنار تشویق شرکت‌ها، مشوق‌های جدیدی ایجاد کند. ما اقتصاد داشتیم.

فرهید زاده در ادامه افزود: بنگاه های اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری در زیرشاخص های بر اساس جدول ارزیابی مورد ارزیابی قرار می گیرند و نتایج ارزیابی نشان می دهد که این جایزه محلی برای انعکاس نظر مصرف کننده و اهمیت مشارکت او شده است.

این مراسم با هدف افزایش انگیزه و حساسیت تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهی و گواهینامه، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در راستای ارائه خدمات برگزار می شود. محصولات با کیفیت، تلاش به منظور ایجاد قیمت منصفانه، تحویل به موقع و ارائه خدمات پس از فروش خوب و تشویق مصرف کنندگان، توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده سازماندهی می شود.

ارزیابی و انتخاب شرکت‌های منتخب در این همایش حاصل فرآیندی یک ساله است که بر اساس شاخص‌ها و مفاد مندرج در آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس ملی برای رعایت حقوق مصرف‌کننده و در این ارزیابی انجام می‌شود. عملکرد شرکت کنندگان در نقطه تماس با مشتریان و رضایت آنها نسبت به دوره های قبل اهمیت بیشتری داشته است. بر این اساس، در سیکل بیست و دوم، از بین ۲۸۰ شرکت متقاضی، ۹ شرکت برای تندیس طلایی، ۸ شرکت برای تندیس نقره، ۲ شرکت واجد شرایط تندیس برنز و ۱۶ شرکت واجد شرایط گواهی رعایت حقوق مصرف کننده بودند. و ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه در بین برگزیدگان قرار گرفت و تندیس نقره ای را دریافت کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتریان، پیش از این در هشت دوره تندیس و گواهی ملی رعایت حقوق مصرف کننده را دریافت کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا