اخبار اقتصاد ایران

ایرانسل حامی ششمین نمایشگاه کار ایران :: ایران تحلیل

ششمین نمایشگاه کار ایران به عنوان بزرگترین رویداد تعاملی کارجویان و کارفرمایان با حضور و حمایت ایرانسل و حضور سازمان ها و شرکت های برتر برگزار می شود.

به گزارش ایران تحلیل، شرکت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در ششمین نمایشگاه کار ایران از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های برج میلاد برگزار می شود و حمایت از آن به ایجاد فرصتی برای گفت و گوی مستقیم بین کارجویان و مدیران کمک می کند. استخدام کارشناسان ایرانسل و سایر سازمان های بزرگ.

در ششمین نمایشگاه کار ایران، سازمان های شرکت کننده به ارائه موقعیت های شغلی مختلف می پردازند و کارجویان با بازدید از نمایشگاه، علاوه بر کسب اطلاعات شرکت ها و ارسال رزومه، مستقیماً با نمایندگان هر سازمان گفتگو می کنند. از جمله نتایج برگزاری این رویداد برای سازمان ها، ارتقای برند کارفرما و تامین نیروی متخصص است. ایرانسل به عنوان اولین ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های نسل پنجم با رویکرد تاثیرگذاری ماندگار در دنیای دیجیتال به همراه شرکت های زیرمجموعه خود در این نمایشگاه حضور دارد.

ایرانسل که در دوره قبلی نمایشگاه کار ایران به عنوان یکی از سه برند برتر کارفرمایی از سوی مخاطبان نمایشگاه انتخاب شده بود، دو کارگاه تخصصی با عنوان “راهنمای شکار شغل” توسط تیم شرکای تجاری نیروی انسانی و نیروی انسانی برگزار کرد. «داستان یکی» در این نمایشگاه. “تجربه (تجربه کارکنان به عنوان سرمایه یک سازمان)” توسط تیم تجربه و تعلق کارکنان ایرانسل، علاقه مندان به مفاهیم منابع انسانی را با تجربیات اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در این زمینه آشنا می کند.

ایرانسل به عنوان یکی از حامیان اصلی ششمین نمایشگاه کار ایران از ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰:۰۰ در محل نمایشگاه های برج میلاد در سالن الف غرفه ۳۹ میزبان کارجویان، متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود. صبح تا ۶ بعد از ظهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا