اخبار اقتصاد ایران

ایرانسل غرفه برتر نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ :: افق میهن

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران عنوان غرفه برگزیده «خلاقیت در طراحی و حضور موثر در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳» را دریافت کرد.

به گزارش افق میهن، سومین گرامیداشت روز فناوری اطلاعات با حضور دکتر سید محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور، دکتر علی حکیم جوادی رئیس اتحادیه صنف رایانه سازمان و جمعی از فعالان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در تالار نورالرضا تهران برگزار شد و طی آن از برگزیدگان بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که در تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، تجلیل شد.

غرفه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در این مراسم با دریافت لوح تقدیر و نشان برگزیده «خلاقیت در طراحی و حضور موثر در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳» شایسته تقدیر شناخته شد. بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل دریافت کرد.

ایرانسل با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) حضور یافت و با نگاهی همه جانبه به تمامی حوزه های فعالیت خود از جمله حوزه های … توسعه شبکه و زیرساخت (شامل شبکه تلفن همراه ۵.۵)، فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (آزمایشگاه های ایرانسل)، خدمات ارتباطی با مشتریان، راهکارهای سازمانی، منابع انسانی، بومی سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… همچنین حضور شرکت های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بودند.

ایرانسل در اولین روز از الکامپ ۱۴۰۳ سرویس فیبر نوری پرو (FTTX Pro) را با حضور وزیر ارتباطات در غرفه خود افتتاح کرد و با انجام تست سرعت، بالاترین سرعت اینترنت در شبکه فیبر نوری ایرانسل را به خود اختصاص داد. ثبت عددی بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه رونمایی کرد

همچنین ایرانسل در این روز توانست بالاترین سرعت اینترنت ایران را در شبکه ۵G-SA خود با عددی بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه ثبت کند تا بار دیگر رکورد سرعت اینترنت در ایران را به نام خود ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا