ورزشی

ایران با برتری ۴ بر ۱ مقابل قطر صدرنشین گروه شد

ایران ۰-۰ قطر

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، شجاع خلیل زاده، علی نعمتی، امید نورافکن، محمد کریمی، سعید عزت اللهی، محمد محبی، مهدی طارمی، مهدی قیدی و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی قطر: مشعل برشم، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، عبدالعزیز حاتم، جاسم عبدالسلام، ادمیلسون جونیور، اکرم عفیف، لوکاس مندس، بوعلم خوخی، معز علی و احمد فتحی عبدالله.

گزارش زنده این بازی را در ادامه می خوانید:

نیمه اول

توپ و میدان در دقایق ابتدایی بازی در اختیار ملی پوشان ایران بود که پس از گذشت ۱۰ دقیقه از بازی قطر با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دادند.

دقیقه ۱۷ (گل اول قطر): اولین حمله جدی قطر با ارسال بلند بازیکن قطر به داخل محوطه جریمه همراه شد و توپ در فضای ایجاد شده پشت مدافعان به معزعلی رسید و او با ضربه ای روی تیرک دروازه اولین گل قطر را به ثمر رساند.

ادامه کار با تلاش بازیکنان ایران برای گلزنی همراه بود اما فشار سنگین قطری ها در یک سوم زمین ایران کار را برای بازیکنان کشورمان سخت کرد و بازیکنان ایران نتوانستند خلق کنند. یک وضعیت جدی

دقیقه ۳۲: ایران با پاس های بلند سعی در ایجاد موقعیت داشت. در این دقیقه سردار آزمون پشت محوطه جریمه قطر و با یک ضربه محکم صاحب توپ شد. تیر او دروازه حریف را تکان داد تا اولین موقعیت جدی ایران ایجاد شود.

دقیقه ۴۲ (گل اول ایران): قطری ها که بازی را اداره می کردند روی پاس عالی امید نورفکن و ضربه سر سردار آزمون گل اول را دریافت کردند.

دقیقه ۲+۴۵: سمت چپ تیم قطر با حضور عبدالکریم حسن و اکرم عفیف خطرناک بود. در این دقیقه ارسال اکرم عفیف از سمت راست خط دفاعی ایران با ضربه سر بازیکن قطر همراه شد که توپ را به اصابت رساند. تیر ضربه دروازه ایران.

دقیقه ۵+۴۵: حرکت خوب بازیکنان ایران به محمد محبی در گوشه سمت راست محوطه جریمه قطر صاحب توپ شد، محبی برای دومین بار شوت کرد. تیر دروازه قطر به لرزه افتاد تا دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن بروند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸ (گل دوم ایران): ارسال مهدی قیدی به محوطه جریمه تیم قطر با خروج دروازه بان این تیم همراه بود اما برخورد او با مدافع قطری باعث شد توپ از دستان او خارج شود و سردار آزمون گل دوم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۰: هر دو تیم سعی در مدیریت بازی داشتند و روی گل نخوردن تمرکز داشتند. در این دقیقه محمد محبی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او از سمت چپ محوطه جریمه قطر از بالای دروازه آنها به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵ (گل سوم ایران)شاگردان قلانوی که چندین موقعیت ایجاد کرده بودند اما در زدن ضربات پایانی ناموفق بودند، در موقعیت خوبی در ضد حمله قرار گرفتند که محمد محبی با پاس سردار آزمون دروازه خالی قطر را باز کرد.

دقیقه ۷۳: قطری ها در دقایقی صاحب توپ شدند و در این دقیقه در محوطه جریمه ایران صاحب توپ شدند و ضربه آنها از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: علیرضا جهانبخش که به جای مهدی قیدی وارد زمین شد، در اولین باری که توپ را لمس کرد در موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او منجر به گل نشد.

دقیقه ۸۲: ایران در ضدحمله صاحب موقعیت شد که پاس محمد محبی را علیرضا جهانبخش تبدیل به گل کرد اما داور آفساید محبی را گرفت و گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۷+۹۰ (گل چهارم ایران): دو تیم به خلق موقعیت ادامه دادند اما به گلی نرسیدند تا این دقیقه که محمد محبی با ضربه سر از روی ارسال امید نورافکن گل چهارم را به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا